endeli:) (litt lang)med bilder:)

lulu81

Glad i forumet
Ja, etter mye tenking så tok æ til slutt saken i egne hender og da sambo dro på fisketur på torsdag tok æ like gjerne å pussa opp rom til lillemor. Ho bor nemlig enda ilag med oss, men nu våkna ho så lett, f.eks hvis æ snur mæ i senga osv.....så tenkte det va på tide at ho fikk eget rom. Så æ håpa sambo blir fornøyd, førr han vet ingenting.....:) Æ rydda ut av ett rotrom, tapetsert, mala, ordna garderobeskapet(ekstra stang til klær) satt sammen ikea trofast reol, hengt opp lampa, hengt opp hylla, mala kommode........enda litt rydding osv igjen, pluss at svigerfar skal ordne vinduslista:) og svigermor skal sy gardina:) Det beste av alt e at æ bare har brukt ting vi har fra før, så æ har bare brukt 199 krona på hele oppussinga:)

[:D] blir nokk fint.blir d noen bilder på oss? han bør da bli glad[:D] samboeren min ble hvertfall glad da gutten vår flytta på eget rom,vet kor vanskeligt d er å sove med en liten på romet,umulig å ha noe privatliv på soveromme hvertfall[:-]

[:D][:D][:D][:D] ska prøv å legg ut bilda, men har bare fra iphone, må bare legg over[:)]

senga skal stå under blomster lysan, og svigerfar skal ordne lista, da får æ hengt opp gardina og:)

WOW så flink du er!! Snakk om effektiv ja!!
Det ble knallfint!! Så ut som ei tuppe som er fornøyd med rommet sitt![:D]
Blir spennende å høre hvordan samboeren din reagerte da han kom hjem! [:D]

så flott barnerom du har lagd og ordna helt sjøl!
Imponert over deg!!![:D]
Nå kan snuppa kose seg inne på sitt eget rom snart[:)]

Tommelen i været for deg

ORIGINAL: ricke

Så effektiv og kreativt! Ble jo et aldeles nydelig rom  

Sign. [:)]

ORIGINAL: Actrine

WOW så flink du er!! Snakk om effektiv ja!!
Det ble knallfint!! Så ut som ei tuppe som er fornøyd med rommet sitt![:D]
Blir spennende å høre hvordan samboeren din reagerte da han kom hjem! [:D]

Ble kjempefint! Og så koselig tapet! [:)]

Så flott det ble!! Likte løsningen din i skapet.[:)] Kjempeflink er du!

Ja, han ble imponert, han trudde ikke at æ hadde gjort alt det der[:D][:D] Det beste e jo at æ brukte 199 kroner:) Det meste av ting jeg brukte var utstyr vi hadde fra før av, f.eks tapeten er rester fra stua:)

Dæsken så handy du er! Ble kjempe fint!

Nå ble jeg inspirert og motivert. Jeg har nemlig noen vinduskarmer på kjøkkenet som skulla hatt et strøk maling, men så har jeg liksom ikke turt å sette igang selv.

Men når du greier et helt barnerom så skal jeg greie noen vinduskarmer! :)

off we go to the malingsbutikk!

det ble bra ![:D] pussa opp mye før du eller? [:)]

ja, vi har jo pussa opp hele huset, pluss den leiligheta vi bodde i før....æ har vært mest sånn håndlanger, men æ har jo lært litt, også trur æ jo at æ får til det meste da:) Det e jo bare å sving sæ rundt, hvis man har motivasjon og det hadde æ virkelig:) Nu har æ fått hengt opp bilda, gardina og lystett rullegardin og snuppa har sovet på rommet sitt i tre netter allerde:) Ser ut som ho trives godt, ho vekk ikke oss og vi vekk ikke ho, så i dag våkna ho kvert over seks, da hadde ho seovet i ett hele natta:)

Back
Topp