Endeli Ferdi...

Elenia

Gift med forumet
Me videregående [:D]

Tok eksamen i nyere historie idag. sto såvidt, men æ har nu karakter i faget [:)] så nu kan æ endeli bynn å søk på litt skola.. se om æ kommer inn noen plass med det lave snittet mitt [8D]

Så lenge du har artium så er du iallefall et VELDIG godt stykke på vei. Tenker det går fint :)

Gratulerer med vitnemål!![:)][:)] Hva er det du kunne tenke deg å studere? Gjøre i framtiden?

ORIGINAL: Jaggumeg

Gratulerer med vitnemål!![:)][:)] Hva er det du kunne tenke deg å studere? Gjøre i framtiden?

Takk [:)]

Nja si det.... kanskje førskolelærer eller nåkka innafor der... ska iallefall ta førskole først, åsså evt bygg på det etterhvert.. vet jo ikke ka æ vil... ska nu søk litt forskjelli....

Ohh, det har jeg også lyst til men må faktisk ta eldre historie for å få vitnemål. Du er min yin eller yang ser det ut til [:D] Mye man kan gjøre med en førskolelærerutdannelse [;)]

ORIGINAL: Jaggumeg

Ohh, det har jeg også lyst til men må faktisk ta eldre historie for å få vitnemål. Du er min yin eller yang ser det ut til [:D] Mye man kan gjøre med en førskolelærerutdannelse [;)]

Eldre historie? koffør det? det har nu æ aldri hatt?!

ORIGINAL: Susseline2

Gratulerer, så flink da har vært[:)]!! Det må være deilig følelse

Må si jeg er imponert, klapp deg selv på skuldra du!!

Gratulerer så masse! godt jobba! [:D]

Back
Topp