Endeeeelig

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Begynner jeg å bli frisk:) hele familien har slitt med sykdom nå i en 10 dagers tid og jeg endte opp med lungebetennelse. Men merker nå kroppen begynner å bli bedre og har mer energi, deeeeilig!

Hvordan går det med dere idag da? :)

Begynner jeg å bli frisk:) hele familien har slitt med sykdom nå i en 10 dagers tid og jeg endte opp med lungebetennelse. Men merker nå kroppen begynner å bli bedre og har mer energi, deeeeilig!

Hvordan går det med dere idag da? :)
Så bra at du begynner å bli bedre :)

Jeg er bare sliten, ellers i god form!

Oj det hørtes ikke lett ut. Lungebetennelse kan være heftig. Små barn også eller?
Godt å høre du kommer deg. Her er formen ganske ok, sliter med magen, men det gjør jeg visst alltid. :(

Deilig :) Er litt sånn småforkjølelse i luften merker jeg, men har ikke merket så mye annet enn litt ekstra ømme muskler

Oj det hørtes ikke lett ut. Lungebetennelse kan være heftig. Små barn også eller?
Godt å høre du kommer deg. Her er formen ganske ok, sliter med magen, men det gjør jeg visst alltid. :(

Ja, jeg har en på 18 mnd og en på 3 år, så har virkelig vært tøft mens det har stått på. Men ser lys i tunnelen nå :)

Uff ikke noe særlig å slite med magen altså, vet av erfaring, slitt med mage i mange år. Å være gravid har hjulpet mot min mage, håper det samme for deg:) god bedring

Ja, jeg har en på 18 mnd og en på 3 år, så har virkelig vært tøft mens det har stått på. Men ser lys i tunnelen nå :)

Uff ikke noe særlig å slite med magen altså, vet av erfaring, slitt med mage i mange år. Å være gravid har hjulpet mot min mage, håper det samme for deg:) god bedring
Virker som det er omvendt faktisk, vært veldig god de siste årene. Var kjempe syk for 10 år siden ca. Fikk orden på det, men nå er det dårlig igjen. Vet ikke helt hva å gjøre. :( Så mye greier altså! Arg!!!

Bra du blir bedre! :)

Her ligger jeg meg bihulebetennelse og har 3 åringen hjemme fordi hun er forkjølet. I helga hadde samboeren betennelse etter å ha trukket ei visdomstann, så her har formen vært på topp! Nå må bare bihulene åpnes snart, ellers klikker jeg!

Så bra at dere begynner å komme dere :-) Fryktelig slitsomt når det står på!
I dag har jeg ligget rett ut pga magen :-/ Slet med forstoppelse tidligere, men nå er det helt motsatt :-( I tillegg er jeg litt groggy i halsen så jeg frykter forkjølelse :-/ Jaja, får tro det går fort over :-)

Uff, mye sykdom på alle her.
God bedring alle sammen :) håper dere blir fort friske

Back
Topp