Enda sår nedentil

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Nå er det 3.5 uke siden jeg fødte og er enda sår og hoven nedentil. Og det svir enda når jeg tisser på de plassene jeg er sår. Får også en slik sprengefølelse nedentil spesielt når jeg røyser meg opp eller sitt på do. Innimellom klør det og.

Flere som har det slik?

Har du sydd? Husker jeg var slik lenge med førstemann. Tror jeg stod uker i dusjen å skyllet meg, det lindret litt også!
Med andremann var underlivet litt ømt bare noen dager..

Sånn hadde jeg det med første, fordi jeg ble klippt og sydd igjen. Men denne gangen hadde jeg verdens beste jordmor som la hele tiden varme kluter i underlivet mitt under fødselen for å forebygge revning, så har kunn ett pyntesting. Kjenner nesten ikke til det :-)
Jordmor på helsestasjon anbefalte og "bade" underlivet med medisinsk grønnsåpe om det ble like ille denne gangen. Kan jo prøve?

Jeg har sydd en del og hadde veldig spreng fremme når lillemor ble født. Får smøre meg med Tålmodiget... Merkelig nok begynner jeg å bli klar for sex, har lyst for første gang på leeeenge, og da klarer jeg selvsagt ikke det verken den ene eller den andre måten:/

Prøver å sitte i grønnsåpevann en gang om dagen, ikke hver dag jeg får mulighet.

Jeg hadde det sånn med førstemann. Det var ømt leenge. Har en haug med pyntesting denne gangen, men finnes ikke øm heldigvis. Gikk i dusjen hver morgen og skylte meg fordi jeg ikke klarte å tørke meg med papir eller håndkle, brukte isbind helt i starten. Akkurat i såret var det ømt en god stund, men det gikk over etter en stund.

Er en uke siden jeg fødte og har det akkurat som deg! Synes det er slitsomt og frustrerende. Håper det snart bedrer seg for deg :-)

Hva er isbind?

Jeg har sydd en del og hadde veldig spreng fremme når lillemor ble født. Får smøre meg med Tålmodiget... Merkelig nok begynner jeg å bli klar for sex, har lyst for første gang på leeeenge, og da klarer jeg selvsagt ikke det verken den ene eller den andre måten:/

Prøver å sitte i grønnsåpevann en gang om dagen, ikke hver dag jeg får mulighet.
Jeg har å sydd en del bakover fra urinrøret og det som hjelper meg veldig ifht å tisse(for det svir nå inni gamprævva) er å stå/eller sitte på huk på do. Slipper at det svir med urin over alle sår:)
Håper du snart føler deg bedre og at såra våre gror kjapt;)

Back
Topp