Enda mere klaging..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Dere er liksom min største klagemur her i verden, så nå kommer atter en tømming.. Endelig er vi ferdig med vårs arbeid, å det ble vi i god tid før snekkerne skulle komme på tirsdags morgen for å liste, sette opp dører osv.. Helt 100% ferdig er det ikke da, siden Foss hadde glemt å sende overskap til baderomsinnredninga, å kvik hadde sendt med feil fronter til noen skuffer og et skap.. Men det er ikke til hinder for snekkerne.. Så ringte sambo de på tirsdagskvelden, å spurte om de hadde fått gjort noe der borte.. Nei, han hadde brukt 2 timer på å leite etter nøkkelen til hengeren sin hvor han hadde verktøyet, men han skulle bort en tur på ettermiddag, skulle bare legge om til sommerdekk først.. Javel, så lenge han hadde tenkt å jobbe på kvelden så har vi jo ingenting vi skulle sagt.. Så på onsdagskvelden var sambo innom huset for å se, å hva har skjedd på de to dagene? Jo, litt under halve stua hadde fått taklist.. Og, nei.. Det er faktisk ingen og.. Det var alt! Så sambo ringte snekkerne igjen, å fikk da høre at de hadde tatt langhelg, men skulle jobbe kjeeempe hardt til uka å bli ferdig.. Sitter egentlig i sjokk jeg.. Om nøyaktig en uke skal vi liksom begynne å flytte, neste mandag har vi ingen plass å bo mer.. I tillegg er ikke trappa kommet, å den er visst ikke venta før fredag.. Vi får ikke flytte inn uten noen trapp liksom, å den skulle kommet 24 April.. *sukk* Oppå alt dette har jeg fått magesår.. De trodde først det var SF, men etter maaange timer på sykehuset å mange prøver ble det konstatert at det er magesår jeg har fått.. Ikke egentlig noen overraskelse da.. Dette var dagens fra meg, håper på å kunne komme med gode nyheter en dag..

Huffda! Skjønner veldig godt at du er drit lei! Alt har liksom gått på vrangen med det der huset!!
Håper du klarer å slappe litt av til bebisen kommer!

[:o]nei vettu hva... nå er det på høy tid du kommer med en god melding asså[:o]
Nå skal jeg x alt jeg eier og har, og håper de j*** amatørene får ræva i gir og blir ferdige[>:][>:][>:][>:][>:][>:]

Må sende noen trøstekozkoz til også jeg

ORIGINAL: andrinesinmamma

huff så trist[:(][:(]

håper det ordner seg..

det gjør jo det til slutt for snille piker vettu..[:D][:D]

ORIGINAL: Novembergull

Huffda! Skjønner veldig godt at du er drit lei! Alt har liksom gått på vrangen med det der huset!!
Håper du klarer å slappe litt av til bebisen kommer!

ORIGINAL: andrinesinmamma

huff så trist[:(][:(]

håper det ordner seg..

det gjør jo det til slutt for snille piker vettu..[:D][:D]

Masse masse lykke til[;)]
dette ordner seg[;)]

ORIGINAL: ToveMora31

[:o]nei vettu hva... nå er det på høy tid du kommer med en god melding asså[:o]
Nå skal jeg x alt jeg eier og har, og håper de j*** amatørene får ræva i gir og blir ferdige[>:][>:][>:][>:][>:][>:]

Må sende noen trøstekozkoz til også jeg

signerer

Back
Topp