enda mer sjokkert

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Greven av gral

Jeg kan ikke helt se hvor det blir av etikken når uanonyme ansatte i en barnehage uttaler seg negativt om foreldre som har barna mye i barnehagen.
Fucken i meg da - får lyst å kopiere å levere sjefen.

Jeg hadde ikke turt å uttalt meg på den måten[:)]
Hadde noen av de jobbet i barnehagen til mitt barn, så hadde tillitten vært ganske så svekket.

Det er helt utrolig hva folk får seg til å gjøre - jeg synes det er respektløst ift yrket, ift foreldre, ift arbeidsplass - og yrkesetisk. Jeg er streng på slikt - og mener at det bør slås hardt ned på.

Jeg er helt enig med deg!

ahhh, nå skjønner jeg! Og jeg er enig med deg[;)]

Jeg er enig i at det er svært få som velger det, men jeg har jobbet i 5 forskjellige barneahager nå, og det har vært tilfeller i samtlige...

Jeg er fæl til å dra inn følelser i jobben min, og engasjerer meg nok i overkant mye noen ganger. Men det er en facinerende jobb på godt og vondt. Og det er vondt å se de som alltid må i bhg, når foreldrene orker alt annet. JA, det er slitsomt med barn, de krever mye og alltid, men det visste man vel før man hadde sex som regel...

Men de som er sykemeldte, uføre, psykiske prob +++, altså diagnoser- for dem stiller det seg helt annerledes!

Men hvordan vet dere ansatte dette? Trur du alle foreldre kommer til dere og forteller om diagnoser og psykiske problemer? [8|][8|]

ORIGINAL: Avslørt bondepike

ORIGINAL: FrøkenFryken

Jeg jobber i bhg, og vi ser helt klart at barn som er der så og si hver dag (alltid unntak også for all del)

Så slitsomt både for han og dere... [&o] Jeg skjønner ikke problemet jeg, de fleste som er hjemme henter barna litt tidligere i ferier og slik (her er mannen på jobb, så romjulen er ingen "ferie" hos oss.)

Faktisk har en mye bedre bhg-hverdag enn de som har i overkant mye fri. Bare så det er sagt. Barn trenger rutiner, noen mer enn andre. Jeg er i permisjon, men barnET miTT skal fortsatt i bhg i romjulen. H*n er et barn som virkelig trenger rutiner.

Alle gjør hva som passer sine barn best.

Mitt barn har vært borte 40 dager fra barnehagen siden han startet i høst pga sykdom
Jeg regner med du skjønner at vi sliter litt med å finne rytmen. Vi har ny tilvending annen hver uke vi[&:]
Jeg har ikke tenkt til å holde han hjemme i 14 dager fordi det er jul... Men vi skal jammen kose oss sammen allikevel[;)]

Det er det jeg syns blir så dumt. At ikke folk kan skjønne at de fleste har dømmekraft selv til å ta egne valg. Det er svært få som velger å ikke være sammen med barna sine[;)]

Jeg er enig i at det er svært få som velger det, men jeg har jobbet i 5 forskjellige barneahager nå, og det har vært tilfeller i samtlige...

Jeg er fæl til å dra inn følelser i jobben min, og engasjerer meg nok i overkant mye noen ganger. Men det er en facinerende jobb på godt og vondt. Og det er vondt å se de som alltid må i bhg, når foreldrene orker alt annet. JA, det er slitsomt med barn, de krever mye og alltid, men det visste man vel før man hadde sex som regel...

Men de som er sykemeldte, uføre, psykiske prob +++, altså diagnoser- for dem stiller det seg helt annerledes!

Jeg tenker, at det er mye informasjon du ikke har.

Veldig enig med HI... Mange bør rett og slett revurdere yrket sitt. 

ORIGINAL: Dollysmurfen

ORIGINAL: nussnøff

ORIGINAL: TheGoodWife

Det som er gøy at folk som har jobbet litt i barnehage tror de er eksperter på barn. 

hehe ja "bare ikke kom her å fortell meg noenting, for jeg har jobbet i barnehage jeg".......

Som om de er pedagoger liksom.. HAHAHAHA![:D][:D]

ja siden ALLE som jobber i barnehager er pedagoger.... hahaha[:D][:D]

ORIGINAL: Avslørt bondepike

Jeg jobber i bhg, og vi ser helt klart at barn som er der så og si hver dag (alltid unntak også for all del)

Så slitsomt både for han og dere... [&o] Jeg skjønner ikke problemet jeg, de fleste som er hjemme henter barna litt tidligere i ferier og slik (her er mannen på jobb, så romjulen er ingen "ferie" hos oss.)

Faktisk har en mye bedre bhg-hverdag enn de som har i overkant mye fri. Bare så det er sagt. Barn trenger rutiner, noen mer enn andre. Jeg er i permisjon, men barnET miTT skal fortsatt i bhg i romjulen. H*n er et barn som virkelig trenger rutiner.

Alle gjør hva som passer sine barn best.

Mitt barn har vært borte 40 dager fra barnehagen siden han startet i høst pga sykdom
Jeg regner med du skjønner at vi sliter litt med å finne rytmen. Vi har ny tilvending annen hver uke vi[&:]
Jeg har ikke tenkt til å holde han hjemme i 14 dager fordi det er jul... Men vi skal jammen kose oss sammen allikevel[;)]

Det er det jeg syns blir så dumt. At ikke folk kan skjønne at de fleste har dømmekraft selv til å ta egne valg. Det er svært få som velger å ikke være sammen med barna sine[;)]

og hvordan vet du hvem som evnt har psykiske problemer, "andre diagnoser", osv??? Hvorfor får du vondt av barn som er mye i bhg?? Nå er vel mine barn gjennomsnittlig i bhg med tanke på opphold. De er der når vi jobber, fra 0730/0800-1630. Ungene storkoser seg i bhg. I helgene kjeder ungene seg fort om ikke vi greier å underholde de gjennom hele dagen, det er tydelig at det har godt av å være i bhg og leke med andre barn!

I min jobb kan jeg fort finne på å sitte på kafe hele dagen. Jeg kan også være å finne til fjells. Godt mulig at jeg en dag har hjemmekontor, leverer i barnehagen i pysjen og med lue over sovehåret, og henter seinere i joggebukse.

Av og til jobber jeg helger og kvelder, og liker da å bruke dagtiden på å gjøre unna husarbeid, for så å kunne bruke tiden etter barnehage til kooooos og skikkelig kvalitetstid.

Tro hva de i barnehagen tenker om meg? [8|]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: TheGoodWife

Det som er gøy at folk som har jobbet litt i barnehage tror de er eksperter på barn. 

hehe ja "bare ikke kom her å fortell meg noenting, for jeg har jobbet i barnehage jeg".......

Jeg er lærer og det viktigste jeg har lært i alle de årene jeg har jobbet med ungdom, er at det ligger mye under en stein som du ikke ser[8D]

I følge min far,så var jeg sammen med det som krøp fram når jeg var 17[X(]

Men jeg er veldig glad for at jeg har barnet mitt i en så fantastisk barnehage. Ikke bryr de seg med hvorfor han er der og ikke bryr de seg med hva jeg gjør på. Tvert i mot er de veldig glad for at han kommer hver dag og de skjønner veldig godt at jeg ikke får stimulert han halvparten så mye hjemme[;)]

Fedre er ikke alltid hyggelige dyr, spesielt ikke når man er 17[;)]

Skal ikke akkurat mye til for å være ansatt i en barnehage, hadde jeg vært deg hadde jeg ikke tatt det så tungt.

Jeg var utplassert på SFO i 2 uker for 11 år siden. På den erfaringen baserer jeg alt - og jeg vet alt.

Ler så jeg snart tisser litt i sofaen her! Hahahaha!!!

greit no har ikke eg barn enda, men husker de gangene da eg var liten å måtte være med min mor på noen ærend, eller min far på jobb eller noke, herre min kor eg kjedet meg altså.
(no gikk ikke eg i bhg men min farmor passet mange andre barn så vi var ute å lekte hele tiden nesten) så kjedelig å gå etter min mor på sentere og i de butikkene hun skulle og div. så hadde eg skulle hatt mange ærend på min fridag når min lille prins blir støre tror eg, at han kan være i bgh noen timer uten at eg har dårlig samvittighet

Jeg var utplassert på SFO i 2 uker for 11 år siden. På den erfaringen baserer jeg alt - og jeg vet alt.

du er nesten like god som meg du da, men jeg jobbet i nesten 3 uker i en barnehage når jeg gikk på ungdomskolen. Så jeg er bedre enn deg, såh....

du er nesten like god som meg du da, men jeg jobbet i nesten 3 uker i en barnehage når jeg gikk på ungdomskolen. Så jeg er bedre enn deg, såh....

Da er du inni alt - skjønner systemene - og foreldrekunnskapen sitter du inne med - samt at du tar mennesker så raskt assa. Leser dem som en åpen bok.

Da er du inni alt - skjønner systemene - og foreldrekunnskapen sitter du inne med - samt at du tar mennesker så raskt assa. Leser dem som en åpen bok.

JA jeg er den "o store barnehage gud"

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg er bedre enn dere begge[;)]  Jeg var ganske mye trillepike når jeg var liten,samt at jeg satt barnevakt for små barn og av og til utover natten!Ja ogf så ble jeg jo tante når jeg var atten, og det er jo nesten det samme som å få egne!

åh dæven.... DU E GOD

hahahahahahahahah er det møyl-igt... mor somste i dag

Venter bare på noen skal komme inn med "dere gjør narr av oss barnehageansatte" 

Ja det er jo reine barnehagen her inne på babyverden så ikke rart i at mange har erfaring

jobber selv i barnehage no. men er no ikke mange ukene siden det var ejsom leverte ungane å gikk hjem. barn trenger sosialisering med andre barn. å det er godt for foreldre å få litt aleine tid med!!! noen har kansje andre grunner, syk eller liggnende.

Back
Topp