Enda litt i sjokk.

Idak90

Juli2015❤️
Ja overskrifta taler vel for seg sjøl? Kan fortsatt ikke tro jeg sitter her nå gravid?!?! Hadde regnet med at vi måtte prøve hvertfall 1 år før noe satt men jaggu i 4 pp er jeg gravid :) gleder meg så utrolig masse!:) tok en test til nå i dag og den er fortsatt positiv! Jublerhøyt! :)

Gratulerer! ;)

Gratulerer :D jeg hadde akkurat samme reaksjon! Sikker på at jeg kom til å ende opp med å prøve i 17 pp'er, brukte 3 :p hahaha! Gleder meg til å bli kjent med deg og følge deg videre :)

Tusen takk for gratulasjoner :) hyggelig å kunne fortelle det her da det er ingen andre enn den kommende pappa som vet noe :-) ❤️ Hvor tidlig skal dere fortelle de nærmeste det?

Gratulerer :D jeg hadde akkurat samme reaksjon! Sikker på at jeg kom til å ende opp med å prøve i 17 pp'er, brukte 3 :p hahaha! Gleder meg til å bli kjent med deg og følge deg videre :)
Hehe, veldig morro at det klaffet så fort! :) gleder meg til å følge alle dere andre og! :) og forhåpentlig blir vi en liten familie innpå her :) hihi

Hei og gratulerer så mye. :)

Selv venter jeg til uke 14 med å fortelle det.. :)
Oi så lenge klarer ikke jeg å vente :) Hehe! Alt ringt mamma gråtende og fortalte samt storesøster, for å få råd og tips siden hu alt har 2 unger!:) kun foreldre og søsken som får vite det før 12 uker :)

Oi så lenge klarer ikke jeg å vente :) Hehe! Alt ringt mamma gråtende og fortalte samt storesøster, for å få råd og tips siden hu alt har 2 unger!:) kun foreldre og søsken som får vite det før 12 uker :)

Åja, de setter nok pris på at du forteller dem først ja. :) Vel moren min har også fått vite. Men det er for å hindre å bli feildiagnostisert i nærmeste fremtid. ;)

Gratulerer❤️

Back
Topp