Er dette vedtatt, eller er det bare ett forslag? Noen som vet? :-)
http://www.babyverden.no/Nyheter/Enda-lenger-pappapermisjon/
http://www.babyverden.no/Nyheter/Enda-lenger-pappapermisjon/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare jeg som syns det er litt spesielt at mannen har fått lovfestet flere uker permisjon lenger enn oss??*Belle* skrev:
De eneste ukene kvinner har KRAV på er 3 uker før fødsel og 6 uker etter.. Mennene har per dags dato krav på 12, som blir utvidet til 14 neste år.. Resten av ukene er opp til hver familie å dele mellom seg..
Er det bare jeg som syns det er litt spesielt at mannen har fått lovfestet flere uker permisjon lenger enn oss??*Belle* skrev:
De eneste ukene kvinner har KRAV på er 3 uker før fødsel og 6 uker etter.. Mennene har per dags dato krav på 12, som blir utvidet til 14 neste år.. Resten av ukene er opp til hver familie å dele mellom seg..
Lillu skrev:
Men du...er det ikke slik at kun de 6 første ukene er forbeholdt moren?? Ikke 3 uker før fødsel og 6 uker etter...det er vel bare 6 uker til sammen er det ikke?
*Belle* skrev:
Lillu skrev:
Men du...er det ikke slik at kun de 6 første ukene er forbeholdt moren?? Ikke 3 uker før fødsel og 6 uker etter...det er vel bare 6 uker til sammen er det ikke?
Godt mulig du har rett der altså, husker ikke helt hvordan det er :) Men mener det var 6 uker etter også..