Enda et NAV spm

Du må også sende inn et utfylt skjema fra arbeidsgiver om lønn og arbeidsforhold. Ofte tror jeg jobben gjør dette uten at du må styre med det, men er lurest å sjekke... :)

Et tips: hvis du lurer på en del ting, kan du chatte med en navansatt på nett. Har gjort det selv, og er veldig greit. Så kan du få tilsendt samtaleloggen på mail etterpå så du har dokumentasjon på de opplysningene du har fått :)

Du må også sende inn et utfylt skjema fra arbeidsgiver om lønn og arbeidsforhold. Ofte tror jeg jobben gjør dette uten at du må styre med det, men er lurest å sjekke... :)

Et tips: hvis du lurer på en del ting, kan du chatte med en navansatt på nett. Har gjort det selv, og er veldig greit. Så kan du få tilsendt samtaleloggen på mail etterpå så du har dokumentasjon på de opplysningene du har fått :)

Supert, tusen takk for svar :-D

Er ett skjema på Nav.no som en fyller ut. Jeg bare leverer det til arbeidsgiver som sender det videre til lønnsavd. De fyller så ut det de skal ifht lønn osv før de sender det videre til Nav;-)

Det står på det skjemaet du skal fylle ut faktisk:)

Og så skal du vel sende med en kopi av UL-terminen. Den blå eller grønne lappen du fikk på sykehuset.
Hvis jeg ikke husker feil :P

Jeg hadde to jobber dette året, må jeg få bekreftelse fra begge?

Jeg hadde to jobber dette året, må jeg få bekreftelse fra begge?

Det vil jeg tro. Er jo for at NAV skal kunne beregne utbetalingene dine :) men spør NAV om du er i tvil :)

Back
Topp