Enda et bv troll?

Tydeligvis noen som er ute etter bråk..
Skriver ikke sånt uten vider og i tilleg være "ny" her inne..

Nei sant..
Var nok bare et innlegg for å provosere

herregud,  florer med syke drittunger her[:@] nei takk og farvell til bv for min del ja. (ettergaveringen på mai så er det NULL bv på meg[:'(])

Ja, begynner å bli for mye nå..
Bare drittunger som er ute etter krangel her[:'(]

ORIGINAL: Thothamon

herregud,  florer med syke drittunger her[:@] nei takk og farvell til bv for min del ja. (ettergaveringen på mai så er det NULL bv på meg[:'(])

Hva har skjedd der da??

såg det, teit!! skrev svar også..til dette fantastiske menneske som har det sååå bra..[8D]men husk jenter..vi er mange her inne med bena plantet godt til jorden også![;)]god klem[:)]

ORIGINAL: Tvilling74

Hva har skjedd der da??
ikke noe som har skjedd med gaveringen, MEN etter den er ferdig.jeg er med på den så kan ikke stikke før den er ferdig.

ORIGINAL: neflonde og prinsen

sjekk mitt svar da...

[;)]

ORIGINAL: |Lica86|

signerer. blitt skikkelig fjortisplass dette. mange snille damer her, men allt for mange drittunger som ødlegger.

ORIGINAL: Tvilling74

Hva har skjedd der da??
ikke noe som har skjedd med gaveringen, MEN etter den er ferdig.jeg er med på den så kan ikke stikke før den er ferdig.

Å ja sånn å forstå..Hihi..

sjekk mitt svar da...

[;)]

må man, så må man... [;)]

jepp, selvom man skjønner h*n bare er ute etter å provosere vil ikke si at man kan si hva man mener om slike innlegg[:)]

signerer. blitt skikkelig fjortisplass dette. mange snille damer her, men allt for mange drittunger som ødlegger.

Back
Topp