Enda en vogntråd:D

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Etter mye om og men har jeg funnet ut av hvilken vogn jeg vil ha nå som yngste har vokst seg ut av vognbag'en. Jeg vil ha en vogn som kan alt som babyjogger city elite kan, men hvor sittedelen vender mot meg. Eksisterer noe slikt der ute mon tro?:rolleyes:
 
Etter mye om og men har jeg funnet ut av hvilken vogn jeg vil ha nå som yngste har vokst seg ut av vognbag'en. Jeg vil ha en vogn som kan alt som babyjogger city elite kan, men hvor sittedelen vender mot meg. Eksisterer noe slikt der ute mon tro?:rolleyes:

Tfk Mono kombi :)
 
City elite med adapter + sittedelen til premier :bag:
 
Ja, den har jeg sett litt på! Synes bare det er så innmari få brukte å finne:/

Ja, den er veldig ny på markedet, så er nok derfor den ikke er å finne så mange av brukt. Men det er av og til skikkelig salg på den eller 20% rabatt på mimmis feks. :)
 
Ja, den er veldig ny på markedet, så er nok derfor den ikke er å finne så mange av brukt. Men det er av og til skikkelig salg på den eller 20% rabatt på mimmis feks. :)
Ah, ja det er den jo. Jeg får holde litt øye. Jeg klamrer meg til den siste cm han har igjen i bag'en til city elite i mens:hilarious: Takk for tips!
 
Ja. Men den er litt hard/kronglete å få på bare :)
Uuh, det høres jo ikke dumt ut! Er det da adaptorer til en premier man kjøper som settes på elite? Antar det ikke er egne adaptorer til elite for premier sete?

På en skala fra 1-10, hvor kronglete?:joyful:
 
Uuh, det høres jo ikke dumt ut! Er det da adaptorer til en premier man kjøper som settes på elite? Antar det ikke er egne adaptorer til elite for premier sete?

På en skala fra 1-10, hvor kronglete?:joyful:

Veldig kronglete hvis du slår sammen vognen flere ganger daglig, eller ganske ok. Må bare lirkes på plass.

Ja, du må adapteren som følger med babybagen med nye fester (som da passer til festene til setet og festene på babyjogger elite).
 
Back
Topp