Enda en sex tråd.....

Yepp vondt....og har til min samboers store frustrasjon ingen lyst i det hele tatt....Men har hørt at det bare er å hoppe i det så da.....

Jeg får ubeskrivelig vondt når vi har sex[&o] i begynnelse trodde jeg det var vanlig og at det ville gå over, men uansett hvor mange ganger vi prøver så er det like vondt hver gang[:(] jeg skal ta meg en tur til gynekologen og se om noe er gale..

Og et spørsmål, ser det likt ut der nede som det gjorde før fødselen? Har dere noen hevelser eller noe? Jeg føler jeg ser ganske annerledes ut. Det er som om åpningen er større og ligger lenger ute.  Det var dårlig forklart, sorry[:-]

ORIGINAL: Novemberbaby*09

Jeg får ubeskrivelig vondt når vi har sex[&o] i begynnelse trodde jeg det var vanlig og at det ville gå over, men uansett hvor mange ganger vi prøver så er det like vondt hver gang[:(] jeg skal ta meg en tur til gynekologen og se om noe er gale..

Og et spørsmål, ser det likt ut der nede som det gjorde før fødselen? Har dere noen hevelser eller noe? Jeg føler jeg ser ganske annerledes ut. Det er som om åpningen er større og ligger lenger ute.  Det var dårlig forklart, sorry[:-]

Slapp av. Du blir normal igjen, men det har bare gått 3-5 mnd. Kroppen bruker rundt et år på å bli samme-gamle. Kan bli litt annerledes om man ahr klippet eller sprekt, men det skal man ikke merke noe til senere. Jeg ble klipept for 5 år siden og det merker jeg ikke bortsettfra når jeg kjenner der arrret sitter. Og det er veldig vanlig å väre litt "törr" en stund etter . Mye kjärlighet og kos og evnt et lass glidemiddel til "skrekken for vondt" er over så blir det godt som vanlig igjen[:)] Og tålmodighet fra en selv og gubben..

Ble langt dette her gitt...

Skjønner veldig godt hvordan du har det og hva du mener....kikket med speil etter at samboer sa at det så rart ut, men gynekologen sa at alt så fint ut. Vi som ammer kan få veldig tørre slimhinner(som en i overgangsalderen) Jeg fikk respet på stikkpiller, men de vil jeg ikke ta etter samtale med JM på sykehuset(er visst østrogen i dem og det ødelegger for ammingen) fikk anbefalt å prøve stikkpiller med melkesyrebakterier så vi får se.....

ORIGINAL: mammen te elise

Ubehagelig her også... Går du på cerazette? Det gjør jeg og vet fra forrige svangerskap at di blir 'tørrere' av den pilla. Var hos gynekolog sist siden d var ubehagelig sååå lenge etter fødsel. Jeg byttet og ble bra igjen [:D]Vet ikke hvorfor jeg går på de denne gangen også...Hehe

Har ingen form for prevansjon enda... Syter med å begynne igjen da det tok en go stund før jeg ble gravid.. De sier det ikke har sammenheng da, men jeg er ikke overbevist [8D]

ORIGINAL: nættejeinto

her er det ondt enda men da jeg var til gu for 14dager siden sa han til meg at arret kunne være ømt opptil et år etter fødsel [:'(] 

Ai.... Det blir nok sambo glad for å høre... [8D]

ORIGINAL: Baby Rickardsson

Slapp av. Du blir normal igjen, men det har bare gått 3-5 mnd. Kroppen bruker rundt et år på å bli samme-gamle. Kan bli litt annerledes om man ahr klippet eller sprekt, men det skal man ikke merke noe til senere. Jeg ble klipept for 5 år siden og det merker jeg ikke bortsettfra når jeg kjenner der arrret sitter. Og det er veldig vanlig å väre litt "törr" en stund etter . Mye kjärlighet og kos og evnt et lass glidemiddel til "skrekken for vondt" er over så blir det godt som vanlig igjen[:)] Og tålmodighet fra en selv og gubben..

Ble langt dette her gitt...

Det er ikke tørrheten som er problemet. Det kjennes mer ut som jeg har blitt slått eller har et sår[:o] også har jeg vondt rundt åpningen, ikke inni[&:] kan det være noe gale med urinrøret kanskje? Det er rundt der det er aller vondest..

Var et lappeteppe og var ikke grodd før etter 2 1/2 mnd.
Prøvde ikke før etter 3mnd og det gikk helt fint.

Har ikke hatt noen problemer med de 2 siste, men var veldig vondt og ubehagelig fra første barn og helt til jeg fikk nr 2. Er 5 år mellom de eldste her. [:)]
Var en jordmor på sykehus hotellet den gang som sa at hun ikke ville sydd meg slik, så var vel gjort en dårlig jobb. (ved fødsel nr. 2 sydde jordmor noen "pynte sting" fra forrige fødsel) [&:]

Om noen av dere r veldig trange og har veldig vondt r d kansje lurt å få d sjekket ut.

Jg har ikke hatt sex siden fødselen, har forsøkt, men fikk ikke mer enn 1 finger opp. Gyn klaret ikke undersøke mg. Ble sendt til spesialist, og til og med han klarte ikke å undersøkt mg[&:] Han måtte bruke et redskap for jomfuer, for å klare å titte inn. Jg har blitt sydd igjen! så jg kan ikke burke ob en gang. Skal inn å ha et inngrep snart.
Mitt tilfelle r litt spes. jg har en kropp som healer seg selv ganske kraftig. Så ikke bare legen sin skyld, da jg har leget mg selv over d han har sydd. Jg sprakk veldig, så var sydd en del.
Så råder dere som r usikre til å sjekke d opp, jg har gått alt for lenge før jg sjekket d.

Vi hadde sex etter litt over 3 uker, og da var det godt men selvfølgelig litt ømt(sydde masse, både utvendig og innvendig, men grodde fort), men etter det igjen, har det blitt vondt innimellom.. Det er sånn at vi må stoppe fordi det kjennes ut som om noen stikker meg inn der med en kniv :( Og vil ikke på GU for jeg er sjenert, og føler meg ødelagt etter fødselen... De har ikke klart å sy meg helt i sammen:S

Har ikke hatt vondt i det hele tatt, jeg.

ORIGINAL: Drømmeren

Nei[;)]

Jeg ser ut som før nedentil, og det har jeg gjort hele tiden. Men så hadde jeg også kun et par pyntesting.

Og til dere som skriver at man kan bli mer tørr av Cerazette. Det er ikke tilfellet her ihvertfall [;)]

Back
Topp