Enda en SA?

Oktober2020

Betatt av forumet
Oktoberlykke2020❤
Oppdaga rosa på papiret nå nettopp. Frykter det er starten på enda en SA, har starta slik når eg har mista før. Har aldrig blødd ein dråpe med dei 2 barna eg har.
Blei sikkelig lei meg no. :crybaby2
 
Sniker fra mai!
Har selv to friske barn hvor jeg ikke har blødd en dråpe.. og 4 SA og 1 exu bak meg. Likevel blødde jeg i uke 5 i dette svangerskapet - men er nå 31 uker på vei :) så krysser fingrene for at det er helt uskyldig for deg også :)
 
Jeg er i uke 7 nå, og har spottet både rosa og litt rødt til og fra i en uke nå...var på TUL i dag, alt så kjempe fint ut; og hjerte slo som bare det:Heartred Fikk beskjed om at «blødningene» mine mest sannsynlig kun var små blodkar fra livmorhalsen/skjeden, og at det er mange som har det!
 
Sniker fra mai!
Har selv to friske barn hvor jeg ikke har blødd en dråpe.. og 4 SA og 1 exu bak meg. Likevel blødde jeg i uke 5 i dette svangerskapet - men er nå 31 uker på vei :) så krysser fingrene for at det er helt uskyldig for deg også :)
Takk du gir meg et lite håp:)
 
Jeg er i uke 7 nå, og har spottet både rosa og litt rødt til og fra i en uke nå...var på TUL i dag, alt så kjempe fint ut; og hjerte slo som bare det:Heartred Fikk beskjed om at «blødningene» mine mest sannsynlig kun var små blodkar fra livmorhalsen/skjeden, og at det er mange som har det!
Så bra at alt var fint:Heartred Tror eg må ta meg ein tur til legen på mandag å få TUL.
 
Jeg har også to fødte barn der jeg har blødd i svangerskapet :) 1 sa bak meg. Den startet med skikkelig mens, vondt i mage og rygg. Det er kjempe skummelt når man ser blod og man tenker det værste. Men jeg krysser alt for at dette er helt uskyldig ❤️❤️❤️
 
Blødde ikke en dråpe med di andre barna, og var derfor sikker på at det var over når jeg blødde i starten på dette svangerskapet. Har hatt én blødning og én spotting til nå, og lille frøet har det helt fint inne i magen :)
 
Det er ikke nødvendigvis slik at hvis man ikke blør en dråpe så er alt bra, eller at hvis man blør litt så er det over. Jeg var nesten 12 uker og hadde ikke blødd en dråpe og ingenting som tydet på at noe var galt, så feil kan man ta for det var MA. Så har jeg hørt om folk som har hatt «mensen» mens de har vært gravide og likevel fullført svangerskap og har nå friske barn.

Krysser uansett fingrene for at alt går bra for deg:happy090
 
Samme
Det er ikke nødvendigvis slik at hvis man ikke blør en dråpe så er alt bra, eller at hvis man blør litt så er det over. Jeg var nesten 12 uker og hadde ikke blødd en dråpe og ingenting som tydet på at noe var galt, så feil kan man ta for det var MA. Så har jeg hørt om folk som har hatt «mensen» mens de har vært gravide og likevel fullført svangerskap og har nå friske barn.

Krysser uansett fingrene for at alt går bra for deg:happy090
Samme her. Hadde MA i uke 12. Fortsatt like kvalm og så hjerte slo på ultralyd bare dager før det stoppet. Så har jeg hatt to «like» svangerskap tidligere hvor det gikk fint:) Mange varianter som er normalt.
Håper det ordner seg for deg og at alt er som det skal <3
 
Det er ikke nødvendigvis slik at hvis man ikke blør en dråpe så er alt bra, eller at hvis man blør litt så er det over. Jeg var nesten 12 uker og hadde ikke blødd en dråpe og ingenting som tydet på at noe var galt, så feil kan man ta for det var MA. Så har jeg hørt om folk som har hatt «mensen» mens de har vært gravide og likevel fullført svangerskap og har nå friske barn.

Krysser uansett fingrene for at alt går bra for deg:happy090
akkurat. Sånn hadde jeg det også med MA. Men jeg har også hatt SA der jeg blør. Vanskelig å si, tunge uker å vente dette. Håper det går bra med deg!
 
Jeg er 8+3 nå. Både uke 6 og 7 fikk jeg litt rosa på papiret. Men også begge gangene har vi fått se et hjerte slå likevel <3
 
Alt såg bra ut i dag:happy: Senker skuldrene.
 

Vedlegg

  • IMG_20200314_114449.jpg
    IMG_20200314_114449.jpg
    45,8 KB · Visninger: 20
Back
Topp