enda en post med kynnere..

eilejoha

Gift med forumet
hmmm. sitter egentlig å lurer på om det er normalt å sitte rolig å ha kynnere..
har ikke telt noe sånn spes, men la merke til istad at jeg hadde 3 stk iløpet av en halvtime. og da satt jeg rolig og avslappet i soffan.
Noen kan jeg kjenne brer seg litt nedover og litt verking i ryggen/hoftene med noe vondt(korte tak) i magen.
Har for meg at det sikkert bare er bekkenløsningen som gjør dette.

Hva tror dere?? Jeg er ikke hysterisk eller noe, men jeg tenkte jeg kunne høre med dere som er mye plaget om dere har noe kjennskap til slik jeg forklarer..
Burde jeg tatt kontakt med føden eller se det an litt til??

Bare på de få min det tok meg å skrive dette innlegget har jeg allerede hatt 2 kynnere kjenner jeg. [8|]

Jeg har det og innimellom selv om jeg bare sitter i ro, kommer ann på hva jeg har gjort før.. I går var jeg masse i by`n og gikk mye, hadde så mye kynnere på kvelden og slet med og sovne.. I dag har jeg og hatt noen selv om jeg har holdt meg i ro.. Søster`n fikk beskjed da hun hadde kynner at hun helst skulle ligge i ro. Men hun var i uke 30-35 eller no og det var bestemt keisersnitt grunnet seteleie.. Men jeg har ikke ringt noen, skal til jordmor på tirsdag så får høre hva hun sier [:)]
Men er nok lurt uansett å ta det med ro [8|]

jeg ville ringt bare for å høre hva de sier jeg, synes du hadde mye kynnere og ganske intense....liker ikke!!

Ja, hvile er nok veldig viktig..
Jeg gjorde ting igår som jeg ikke skulle gjort og har vært ute å gått en tur idag appåtil.. [&:]
Brukte 30 min på en tur jeg vanligvis bruker 7 min på. Så jeg var forsiktig iallefall.
Men jeg får bare slappe godt av på soffan ikveld også..

Takk for svar.. :)

ORIGINAL: TITTIN72

jeg ville ringt bare for å høre hva de sier jeg, synes du hadde mye kynnere og ganske intense....liker ikke!!

ja, kanksje.. begynner å bli ganske sliten av det. Ser det an litt til tror jeg.. [8|]

oppdater uansett, snuppa!! - vil jo høre hvordan det går med deg...[;)]

Det skal jeg gjøre vetu..
Er nok ikke noe annet enn hva hvile kan gjøre sikkert, men utryggheten er jo der alikevel..
Hadde jo ikke kynnere med Marcus før helt på slutten..

spiser du magnesium...???

*kremt* Hva er det?? hehe... neida.. bare tullet. Nei, jeg gjør ikke det.. Får begynne på det også. skal til legen min på torsdag, høre med ho da. 

jeg har kynnere når jeg sitter i ro iallefall[:)] men d er jo ikke likt for alle[:)] ring hvis du er usikker!

oki. thank u :)[:D][:D]

jeg har det på mange måter samme men når jeg har vært i kontakt med jordmor og med lege så sier de at det er vanlig men jeg har utrolig vondt når jeg går.. etter bare 5 min så føler jeg at det strekker seg på høyre side.. men de sier at jeg ikke skal bekymre meg.. [:'(]

Så lenge kynnerene ikke gjør vondt er det ikke farlig..jeg selv har en kynner hvert 15 mi nca, selv når jeg ligger i ro...
Kan få e når jeg ligger på sofa,når jeg går, å hvis jeg tar for mye på magen... Lege på sykehuset sa at dette ikke er farlig så lenge de ikke gjør vondt.

Gjør de derimot vondt, å ikke slipper taket må du kontakte sykehuset så du får sjekket at det ikke er tidlige rier...

ok, tusen takk for svar.. :)
Stort sett gjør de ikke vondt, men noen av de har jeg kjent i nedre del av magen med spredning av "vondten" nedover lysken.
Har ikke merket noe ennå idag, men er ennå tidlig..
Får se det an litt, hvis ikke får jeg ringe de..:D

jeg er ikke noe plaget med det.. me om de er litt vondt og kommer med jevne mellomrom ville jeg ha ringt å spurt!! Bedre å være på den sikkre siden [:D]

ikke noe sånn jevnt de kommer, så jeg tror jeg kan bare slappe av heldigvis. Har ikke hatt noe ennå idag, men har heller ikke gjort noe ennå, så vi får se til i ettermiddag.
For idag er det bare altfor fint vær til å bare ligge på soffan iallefall..

Ring hvis du er engselig.
Jeg har kynnere mer eller mindre hele dagen for tiden. Kan være når jeg sitter i ro, våkne på natta av det og mens jeg står oppreist. Dager der jeg har flere ting på programmet gjør at det kommer enda mer. RO er bra.

ORIGINAL: Sweetmum27

jeg har det på mange måter samme men når jeg har vært i kontakt med jordmor og med lege så sier de at det er vanlig men jeg har utrolig vondt når jeg går.. etter bare 5 min så føler jeg at det strekker seg på høyre side.. men de sier at jeg ikke skal bekymre meg.. [:'(]

Har det som deg, mye vondt når jeg går mer 5 minutter! Alle (JM, lege, fysio) sier det er normalt, bekken og magemuskler som ikke heelt samarbeider, og kynnere som kommer og går.. Har endel kynnere når jeg sitter og ligger, og klarer da ikke å strekke meg ut, må krølle meg sammen litt liksom.. MYYE bedre når jeg tar det heelt piano og bare tusler rundt for meg selv.. Smertegrensa er en tur på matbutikken!

Har det som deg, mye vondt når jeg går mer 5 minutter! Alle (JM, lege, fysio) sier det er normalt, bekken og magemuskler som ikke heelt samarbeider, og kynnere som kommer og går.. Har endel kynnere når jeg sitter og ligger, og klarer da ikke å strekke meg ut, må krølle meg sammen litt liksom.. MYYE bedre når jeg tar det heelt piano og bare tusler rundt for meg selv.. Smertegrensa er en tur på matbutikken!

Når jeg ligger så må jeg krølle meg sammen, men hvis jeg sitter i sofa`n så må jeg strekke ryggen og konse meg påå puste dypt.. Ikke så behagelig.. Men utrolig hvor mye vi tåler for å få fram disse nurka våre [:)]

så godt å høre det er flere som har det på samme måten..
Jeg må også rulle meg sammen når jeg ligger. :D
Har ikke merket så mye i dag, men har så og si vært aktiv hele dagen. Untatt de 2 timene jeg sov da ;) så jeg har slappet av også.

Hvis jeg er ute å går får jeg også vonde kynnere.. Puster og peser meg igjennom en tur.. ;)
hehe.. Samt denne stikkingen i underlivet.. OMG!
Men jeg har en utrolig høy smerteterskel, så jeg presser meg vel mer enn hva de fleste ville gjort. Så jeg kjenner ikke min begrensing så godt når jeg bør gi meg. Hvor ille er ille liksom. hehe..

Back
Topp