Enda en pose :)

Mammaia 81

Elsker forumet
Har havna helt på posekjøret, jeg og mere blir det :) Har klippet 3 til i kveld, så jega har littsøndagspyssel :)

Kjempefin pose, og flotte poser du har i bloggen og![:D]
Skal sy 2 lignende selv i morgen. Har stoffet i maskina nå[:)]
Hvor kjøper du stoffet? De stjernestoffet var så fint!

Takk for det :) Ja den er kun foret med fleece uten noe imellom. Blir som en "teppepose" Bruker min egen nå med dundyna som tilhører vogna inni, og for oss fungerer det kjempefint, selv om jeg har en varm gutt :)

Jeg Handler overalt hvor jeg kommer over fint stoff! Åhlens, Stoff & Stil, IKEA..
Stjernestoffet er opprinnelig spisebrikker kjøpt på posesalg på Åhlens for en mnd eller to siden! Jeg hadde nok til 3 poser av det, men lurer på om det bare blir to, da jeg har brukt de fineste brikkene på de to posene jeg har sydd til nå, og de siste brukkene har flere merker. Kanskje jeg finner noe annet å bruke dem til istedet :)

Utrolig fin pose [:D]
Kan jeg spørre hvilken mal du bruker til posene dine?

Kjempefin!!!
Så flink du er[:)]

ORIGINAL: ***3godegull***

Jeg var inne på trultemor sin side og ble inspirert av posene hennes, selv om min egen pose ble ganske annerledes enn hennes, så var det fint å kinne se etter bilde av de kjempefine posene hennes :)
http://trultemorhobby.blogspot.com/search/label/poser

Her er link til kjørepose på bloggen min, litt nedpå siden der har jeg laget en VELDIG amatørmessig "mal til bilstolpose, og den har jeg bare forstørret litt for å bruke til vognpose! Vognposene er ca 100 cm lange og 55-60 cm brede! Bare send meg pm om det er noe annet du lurer på , jeg hjelper gjerne :)

ORIGINAL: Mammaia 81

ORIGINAL: ***3godegull***

Jeg var inne på trultemor sin side og ble inspirert av posene hennes, selv om min egen pose ble ganske annerledes enn hennes, så var det fint å kinne se etter bilde av de kjempefine posene hennes :)
http://trultemorhobby.blogspot.com/search/label/poser

Her er link til kjørepose på bloggen min, litt nedpå siden der har jeg laget en VELDIG amatørmessig "mal til bilstolpose, og den har jeg bare forstørret litt for å bruke til vognpose! Vognposene er ca 100 cm lange og 55-60 cm brede! Bare send meg pm om det er noe annet du lurer på , jeg hjelper gjerne :)

Takk takk [:D] Skal inn på stoff og stil på tirsdag...så mye mulig du får litt spørsmål fra meg etterhvert :)

Back
Topp