enda en mld fra FirstTime

Tonje M

Glad i forumet
hei bv girls!blir nok noen dager her ja. juliana ligger på inensiven, hun har fått en infeksjon siden hun svelget fostervann hun hadde bæsjet i. vi er lei oss. får se henne så lite. bare stress på disse sykehusene, ikke mye alene tid. klem irene

stakkars lille juliana. god bedring!!! håper hun kommer seg fort!!!

Uffamei.. Det var trist å høre. Ja stakkars Juliana.. God bedring...

Nei, huffameien da!!!
Håper det går bedre med veslejenta snart!
Ta den tiden du trenger på barsel uansett, det anbefaler jeg deg.
Husk at du er ganske sliten nå og trenger å bli tatt vare på.
Både deg og velsejenta.

Håper det går bedre med den lille.. jeg hadde også samme problem med arda, han hadde også svelget fostervann med bæsj. , men ble ikke lagt på intensiven, men det var nære på, han hadde for høy feber i alle dagene vi var på sykehuset.. men han slapp det.. heldigvis.. ønsker igjen god god bedring..

Høres forferdelig ut.... Selv gråt jeg da Mikkel ble lagt i lyskasse, enda det ikke var det spor alvorlig.. Føler med deg!

Lykke til!

Huff, så trist! Man vil jo gjerne ha den lille hos seg helst hele tiden når de endelig kommer til verden [8|].
Lykke til og god bedring for lille Juliana!!!

Uffda, ikke kjekt.  håper hun blir fort bra igjen.  God bedring.

Nå er det vel "bare" to dgr. til du får se kjæresten din igjen?     Lykke til, ihvertfall, og kos deg masse!

Beklager, den meldinga kom feil sted! Skulle vært en egen tråd til Lillejenta, men er visst litt trøtt, beklager!

uff da..håper hun kommer seg raskt så dere får kose dere mer den første tiden!

OFF STAKAR LITEN[:(]E DET FARLIG OM DE SVELGE FOSTERVANNET SOM DE HE BÆSJA I????DET E VEL IKKJE SÅNN KJEMPE ALVORLIG,BLEI SÅ BEKYMRA[:o][:o]ØNSKE DEG LYKKE TE IHVERTFALL

ORIGINAL: Steinbukk73

Høres forferdelig ut.... Selv gråt jeg da Mikkel ble lagt i lyskasse, enda det ikke var det spor alvorlig.. Føler med deg!

Lykke til!

Akkurat det samme gjorde jeg når Noah ble lagt i lyskasse.. Man vil jo gjerne ha babyen sin hos seg som man har ventet på så lenge..

Lykke til[:)]

Håper jenta til FirstTime har kommet seg nå. Vet hvor farlig det faktisk kan være hvis de får i seg fostervann med avføring i!  Håper de kommer hjem fra sykehuset snart!

Håper det står bra til med begge to nå ja. Huff, hørtes ikke noe særlig ut det der. Men det går nok bra. [:)] Har nå iallefall fått lille Juliana nå, da ordner alt seg [:D]

Back
Topp