Enda en hoppe-av-i-svingen-tråd!

Vi hoppet av i ett år uten at noe skjedde :)

Nå finner jeg ikke igjen artikkelen (leste den i går, så den er rimelig fersk), men der sto det at 10 av 100 kvinner blir gravide dersom de bruker hoppe-av-i-svingen-metoden. Det er jo ikke avskrekkende høyt, sånn sett :)

Har hoppet vellykket av i svingen i 8 år eller noe sånt. Hoppet kun av på fruktbare dager, ellers i syklusen hopper vi ikke av. Ble gravid med en gang de gangene jeg ville det så kan ikke være dårlig fruktbarhet.

Nå finner jeg ikke igjen artikkelen (leste den i går, så den er rimelig fersk), men der sto det at 10 av 100 kvinner blir gravide dersom de bruker hoppe-av-i-svingen-metoden. Det er jo ikke avskrekkende høyt, sånn sett :)
Og 8 av 100 blir gravide med kondom. Ikke veldig store forskjellen :)

Og 8 av 100 blir gravide med kondom. Ikke veldig store forskjellen :)

Nei det er jo eeegentlig ikke høye tallet, i forhold til hva jeg tenkte i alle fall. :)

Skal teste etter forventet mens, som er mellom 22. og 24. januar. Hvis jeg ikke får mensen så klart. Vet ikke hvorfor, men en del av meg ønsker at mensen ikke kommer og den har to linjer, selv om det ikke er planlagt. :wideyed: (liiitt babysyk kanskje haha). Men på samme tid vil det være greit å få noen år til uten barn. Nei, jeg får se. :nailbiting: Tviler sterkt på at jeg ble gravid.

Mange tanker ja :woot:

Vi hoppet av i to år før vi ble prøvere og ble aldri gravid. Når vi bestemte oss for å prøve ble jeg gravid med en gang :)

Mye forskjellig ser jeg! Noen blir gravid etter første gang og andre blir ikke gravid før de blir prøvere! :) Interessant å lese folks gravid-historier. :computer005

Må bare spørre - Såre bryster... Hvor tidlig kan det oppstå ved graviditet? Jeg hadde eggløsning over en uke siden, så kan det være pga det? Brystvortene er veldig sensitive også for øyeblikket. Går uten BH fordi alle irriterer dem hehe. Kan jo hende det er fordi mensen kommer også?

Back
Topp