Enda en hoppe-av-i-svingen-tråd!

Fairylight

Andre møte med forumet
Har bestilt kondomer, men de kommer jo aldri!! Haha... I desperasjon har vi hatt sex nå i januar, AKKURAT da eggløsningen var kommet og hoppet av i svingen. Men så klart, det er ikke sikkert jeg har blitt gravid. Gjør absolutt ingenting om jeg blir det altså. Har aldri hatt kontroll på syklusen min før, men fant nå ut at jeg mest sannsynlig hadde eggløsning akkurat de dagene. Kan stemme også fordi jeg hadde mye utflod.

Har lest mange tråder angående dette, men er likevel nysgjerrig på om flere har blitt gravid på denne måten og hvor lenge dere hadde hoppet av i svingen før det skjedde?

Har også hørt at det kan ha mye å si hvor mye kontroll mannen har, og tror ikke min hadde så mye kontroll. Han måtte bare drege'n ut fort som fy i siste liten begge gangene, haha.

Hoppa av i svingen i 1,5 år. Er nå 39 uker på vei kan ikke kalles uplanlagt da vi begge ikke hadde prevansjon og visste om det. Men vi hoppa av i svingen... og det ble helklaff det også ;-)

Hoppa av i svingen lenge før yngstemann, som satt i pp2 når vi først prøvde.

Vi hadde usikker sex i starten av samleiet 6 dager før eggløsning og her ligger jeg med stor mage!

Sikre perioder har fungert i 6 år. Og brukte lang tid på å få til de to store vi har...

for noen fungerer sånne perioder, for andre fungerer det ikke overhodet :p

Haha, hoppe av i svingen er vel verdens mest effektive måte å bli "uplanlagt gravid" på :-P Thihi.... Finnes ikke egfektivt som prevensjon hvertfall :D Det kommer sperm gjennom hele samleiet, så selv om han trekker seg ut i det han kommer, kan det ha rukket å komme maaange svømmere før det!!! :-P

Jeg ble gravid selv om han "hoppa av i svingen" med eldste. Ikke akkurat en prevensjon jeg anbefaler noen :p

Ble gravid med minstemann da vi "hoppet av i svingen";)

Jeg har hoppet av i svingen i mange år, da jeg ikke tåler hormonell prevensjon.
Samboeren vet han hadde en glipp, men sa ikke noe siden det sikkert ikke var så farlig. Gravid ble jeg gitt.

En metode jeg ikke hadde turt å teste :p Førstemann trosset cerazette og den kommende frøkna ble laget ca 4 uker etter at spiralen ble fjernet :p

Hoppa av i svingen i mange år, ble aldri gravid før vi prøvde.

Det lekker gjerne sædvæske under hele samleiet, så ikke akkurat anbefalt metode. ;)

Jeg leste en del om dette i forhold til at mannen sliter med å fullføre av og til, for jeg ville se om det virkelig var slik at jeg kunne bli gravid likevel (vi prøver, da). Og der fant jeg en artikkel basert på et stykke forskning som viste at det kunne være sædceller i væska som kom før ejakulasjonen (det er ikke sædvæske). Men det interessante var at det var noen menn som aldri hadde det, i så fall var det hvis de hadde ejakulert nylig. Så det varierer faktisk fra person til person om de kan gjøre noen gravide med å hoppe av i svingen, gitt at de ellers trekker seg ut tidsnok. :)

Back
Topp