Fairylight
Andre møte med forumet
Har bestilt kondomer, men de kommer jo aldri!! Haha... I desperasjon har vi hatt sex nå i januar, AKKURAT da eggløsningen var kommet og hoppet av i svingen. Men så klart, det er ikke sikkert jeg har blitt gravid. Gjør absolutt ingenting om jeg blir det altså. Har aldri hatt kontroll på syklusen min før, men fant nå ut at jeg mest sannsynlig hadde eggløsning akkurat de dagene. Kan stemme også fordi jeg hadde mye utflod.
Har lest mange tråder angående dette, men er likevel nysgjerrig på om flere har blitt gravid på denne måten og hvor lenge dere hadde hoppet av i svingen før det skjedde?
Har også hørt at det kan ha mye å si hvor mye kontroll mannen har, og tror ikke min hadde så mye kontroll. Han måtte bare drege'n ut fort som fy i siste liten begge gangene, haha.
Har lest mange tråder angående dette, men er likevel nysgjerrig på om flere har blitt gravid på denne måten og hvor lenge dere hadde hoppet av i svingen før det skjedde?
Har også hørt at det kan ha mye å si hvor mye kontroll mannen har, og tror ikke min hadde så mye kontroll. Han måtte bare drege'n ut fort som fy i siste liten begge gangene, haha.