Enda en epoke er over

2hærligegutter

Glad i forumet
Da er bleie-tiden over for vår del. Litt trist i tillegg til å være godt. Dette er jo sistemann for min del. Han ble tørr på dagtid i februar, utenom bærsjebleier og nattbleier. For en mnd siden prøvde vi å kutte ut på natten og det gikk fint, for uten et par uhell og en kort uke med bleie så er vi nå tørre der. De siste dagene så har han endelig klart å bli venn med doen ang nr 2 også så nå er de resterende bleiene gitt bort så nå har han ingenting å falle tilbake på.

Så flink han er! Synes også det er deilig, men skjønner hva du mener med vemodig - ungene våre blir jo så store..

Her har snuppa vært tørr omtrent siden september på dagtid. Ca en mnd før treårsdagen ble hun tørr på natta også. Herlig!

Så flinke de er!
Her har Isabell vært tørr siden i fjor vår, men vi har ikke tatt bort nattbleien ennå.
Den forsvinner i løpet av sommeren. Hun har lange perioder hvor hun har tørrebleier om morgenene. Jeg har bare vært litt sløv, men i sommer skal bleien helt bort.

åå, så herlig :) her viser sigurd ingen tegn til å ville slutte. viser ingen interesse for doen i hele tatt. så håper at en sommer med mye nakenløping kan ordne på d...  hadde vært veldig godt å bare hatt en bleieunge :)

Dragedrepærn skrev:
åå, så herlig :) her viser sigurd ingen tegn til å ville slutte. viser ingen interesse for doen i hele tatt. så håper at en sommer med mye nakenløping kan ordne på d...  hadde vært veldig godt å bare hatt en bleieunge :)

Lukas var som din Sigurd omtrent frem til to uker siden. Så plutselig bestemte han seg, nå er han helt bleiefri både natt og dag. Han ventet såpass lenge, og bare tok alt på en gang. Så det er håp 

Å så deilig! Det er veldig godt når de slutter.

Snuppa slutta helt for ett år siden. Etter et halvt år med innkjøring ba hun oss bare om å ta av bleia, så da gjorde vi det.

Har seff hatt noen uhell på nettene og noen på dagen også, men det synes jeg er helt i orden når hun sluttet såpass tidlig

Vet hva du mener med vemodet også. Det blir jo så merkelig når bleiene bare er vekk...

Hehe-- vet dere hva?  nå er vi bleiefri også!! :)

jeg skrev jo innlegg her 9 juni, og plutselig en dag ville han ikke ha bleie. og d går sååå bra! han har sjelden uhell og går på do både for å tisse og bæsje. er superstolt hver gang d er bæsj.. hehe

han vil gjerne ha av bleia på natta å, men tror vi venter en uke til for da har vi ferie.. tror ikke han er heelt klar for d enda siden nattbleiene hans fortsatt er tunge. men han ska få prøve seg hvertfall :) :)

Back
Topp