enda en debatt slettet*???

kjempeflink til å synge er dere[:D]

LLLLLLLLLLLa lalalalalalalalalalalalalalalalalalalala[:D][:D][:D]

Du skal være glad du slipper å høre meg[:D][:D]

nei jeg må si meg helt enig i det fisken,jeg ser ikke på dette som et diskusjons forum faktisk.

er også enig i at man må kunne diskutere uten at folk blir sure eller innlegg sletta.[;)]men dette fungerer ikke som et"diskusjons forum"mer et "hold mote oppe å stå på/trøste/opplysnings forum"men men koslig det og da.[:D]

Ja ikke sant... kos kos kos. Jeg er veldig glad i å diskutere og å ha sterke meninger om ting, men respekterer helt andre hvis de ikke stemmer overens med mine. Har som sagt selv fått tilsnakk bare for å være litt sarkarstisk og ble etter det litt "redd" og tilbakeholden når det gjaldt å svare på noen innlegg i tilfelle noen skulle føle seg støtt... Det blir for dumt! Uannsett: "The sun will come out tomorrow....lalalalalalalalalala" haha [:D]

huff er så mange såre sjeler her så er vel best å bare "kose, klemme, slikke hverandre oppetter ryggen" syns nå folk kan si meninga si uten om at folk skal ta det som kritikk til seg selv.. det er opp til hver enkelt og ta det inn på seg... hvis noen har skrevet om feks å jeg har så stor nese og det er drit styggt å ha en sånn hekse nese... ja kanskje jeg har det og ja kanskje jeg tar det innover meg men jeg trenger ikke å lage et surve innlegg fordet.. dette er et diskusjonsforum og hvis man vil diskutere må man få lov til det uten at det skal bli sletta, for at noen føler seg truffet...

Enig med deg!!![;)]
"slikke hverandre oppetter ryggen" *fnis*[:D]

jammen det er jo sånn, vi kan jo ikke diskutere... "slikke deg på ryggen jeg" hihi

hehehe[:D]

ORIGINAL: EserehT

jammen det er jo sånn, vi kan jo ikke diskutere... "slikke deg på ryggen jeg" hihi

Nei, bare krangle..hehe[:D]

Liker best rævslikkere jeg...hihi[:D][:D]

hehe det er jeg veldig flink på[:D][:D] hihi tror jeg hadde fått medalje av deg da...

Hehehe

altså nå mente jeg krangling altså[:D][:D] ikke denna rævslikkinga jeg er så flink på men er veldig god til det og da:)) folk liker meg veldig godt, etter jeg har fått "slikka" på dem litt:p hihi

ORIGINAL: EserehT

altså nå mente jeg krangling altså[:D][:D] ikke denna rævslikkinga jeg er så flink på men er veldig god til det og da:)) folk liker meg veldig godt, etter jeg har fått "slikka" på dem litt:p hihi

OPS...hehe[:D][:D]

visste du ville bite på hehe:P tenkte meg at du trodde jeg var flink til det ja[:D]

Ja, er ikke du det da..hehe[:D]

Hehe[:D]

Back
Topp