enda en debatt slettet*???

Jeg syntes ikke det er ille her inne jeg. Og om dere selv mener at denne "diskusjonen" er for drøy så har dere mye å oppleve på forumverden enda.
Det blir nemlig bare bedre jenter

Jeg er ironisk og jeg slenger med leppa.
Ta meg som jeg er eller gi f**n!!

BEDRE?????

haha, jeg er jo forsåvidt enig. men det er jo underholdene da, jeg ler jo meg i stykker av de fantastiske dårlige skuespillerene. kjenner et par som hadde glidd rett inn i den serien ja.

enig, hehe

ja eg er absolutt ein psykopat, dere er veldig morsomme her no syns eg,[:D]

husk på ein ting...eg er gift med eksen til venus..( sjalusi ) ho er tydlig flink å manipulere andre tydligvis, husk berre at det er mangen sider av den saken, veldig mangen faktisk, som eg holder meg for god til å skrive her[:@]....
men me måtte annmelde ho for trakasering, og ho fekk advarsel frå politiet...veit ikkje kven det seier mest om eg men...ver så snill å hold der for god til å diskutere noke der ikkje har peiling på i det heile! [:@]

viss noke er int. i min historie der, så kan me ta det PRIVAT ! og då hadde dere nok ikkje snakket så høgt lengre ang den saken der!...det kan eg love dere!

så slutt å snakk dritt om meg her, følg deres eige eksempel og ta det med meg PRIVAT!!!

Det var da voldsomt så du følte deg trakka på...? Har noen sagt noe drit om deg da???

whisper words of wisdom, LET IT BE......

Og Iza hang med furteleppa fordi jeg ikke var enig med henne og fordi jeg sa det luktet muffins.

Men det falt nok ikke i god jord når veninna til Iza kom hit og fortalte hvilken psykopat hun var + mange mange historier (var det ikke slik det var da? skumlestebare jeg)
leste berre dette som tammis skreiv eg...( så ser jo ikkje ut som alle var ferdig med det )

Eg var også ferdig med det der, men ikkje legg ut stikkord her til andre om at eg liksom skal vera psykopat osv...hold dere til såpeopera då vel?

den stod på i bakgrunnen her nå på radioen, haha

og eg BEKLAGER..leste nok litt fort her..men syntes ikkje det var så hyggelig at mitt navn blir satt i forbindelse med ordet psykopat...då må eg få lov å reagere.
takk for at dere er ferdige med det, for som sagt DET VAR EG OGÅ...

synger ikkje så fint eg heller[:D]

jeg stinker når det gjelder synging. heldigvis gjør ikke Thea seg noe av det, hun bare ler seg skakk i hjel[8|]

Blir dere ALDRI ferdig å diskutere???

Bare spør, var liksom samme greia før 14 timer siden... håper ikke dere har holdt på siden i natt[:D]

Dæsken, det har du pinade rett i....hihi[:D]

Hvilken sang er det vi skulle synge... eller var det et tv program vi skulle se?

joda eg er ferdig, men måtte reagera då mitt navn blei satt i forbindelse med ordet psykopat...[:(] det er ikkje noke hyggelig, iallefall ikkje når det er tatt ut i frå ein heilt anna situasjon, som ingen her veit, og som ingen burde diskutere noke meir...

Jeg må leeeeeeee.........[:D][:D]
Det tar jo aldri slutt....[8|]hehe[:D]

Ikke sant...??!! [:D][:D][:D]

Hva med "Jo mere vi er sammen er sammen er sammen, jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir....."[:D][:D]

"for dine venner er mine venner, og mine venner er dine venner" hihihi

jo, mere vi er sammen...

jo gladere vi blir[:D]

Se der du, nå ble alt så mye bedre[:D][:D][:D]

Back
Topp