enda en debatt slettet*???

her blir det liv rai rai tralllallalllalllllal[:D][:D][:D]

det er ingen som missforstår hverandre her stort sett men vi er uenige og vi liker ikke at moderator er en av de aktive brukerne for da klarer man sjeldent og være objektive!!!

og det er heilt greit at du meiner det louis[:)] men trenger me virkelig diskutere det meir? mangen her meiner at ho gjere ein GOD jobb, og noken meiner ho ikkje gjere det, og sånn vil det alltid vera, noke annet hadde vert rart.

SÅ LA OSS VERA EINIGE OM Å VERA UEINIGE[:D][:D][:D]

Fullt så enkelt er det nok ikke....

kunne vert det, og er det for meg iallefall[:D]

bra skrive BAST [:D] kunne ikkje vert meir EINIG med deg der!

Så lenge det ikke blir en forandring vil vi ikke la det ligge det skal være rettferdighet rundt en moderator!! ikke pesronlig!!

oki..rettferdigheten lenge leve[;)] forandring blir det sikkert, det er ikkje kun moderator som styrer her..det er adm. så blir nok ei ordning på det skal du sjå.

da må vi jo ta opp det med styret, ikke sitte og si det HER! det hjelper ikke.......

jepp jeg gir meg ikke før det har blitt en forandring!!

tror det er blitt tatt opp og at adm. jobber med saken.

så eg forstår heller ikkje kvifor folk orker å bry seg med dette lengre..det blir nok ei ordning på dette, og der vil alltid noke vera ueinige med det som blir gjordt, men no er det no ein gang sånn at adm. og moderator bestemmer her, så det må me godta, eller la vere å vere her på forumet.

så kan me ikkje berre gå over til noke meir fornuftig å diskutere??

Du bryr deg jo fortsatt du....[:D][:D]

ja du gjorde det bast, syns eg iallefall[:D]

kan ikke du bare la være og bry deg med denne debatten hvis dette er så dumt?? la være og bry deg!!! og dette er fornuftig og diskutere selv ogm det ikke er av intr.. for deg !!

Ja, så enkelt er det faktisk. Vil man ikke diskutere dette lenger, går man IKKE inn på dette temaet. [:D]

ser jo at du bryr deg ennå....[8|] eller tar jeg feil???

det gjorde du også, som alltid Bast(litt på kanten på nattestid, men hvem er ikke det da[;)]) tihi

ja dere har rett[:)] håper saken blir løyst då[;)][:D] tar meg ein sykkeltur eg, meir fornuftig energi bruk[:D]

Så absolutt!!!

ORIGINAL: iza

ja dere har rett[:)] håper saken blir løyst då[;)][:D] tar meg ein sykkeltur eg, meir fornuftig energi bruk[:D]

Det gjør du rett i Iza. Skulle også gjort det hvis det ikke hadde regna så forferdelig.
Bruk energien din på noe som er positivt for deg [:D]
Ha en fin dag, alle sammen!!!!

Back
Topp