enda en debatt slettet*???

men kan jeg få si en ting uten at dere trenger å oppfatte det som at jeg vil ha dere vekk og bladida...
Dere kan jo diskutere dette på barnimagen forumet?? der er det jo masse sånt er det ikke det da???
Dere må vel ikke akkurat diskutere disse tingene her???

Virker jo ikke som om dere får noe svar av de som er ansvarlige for at ting blir slettet og sånn.
Er enige med dere om at folk må få si meninga si.. men det kan vi også gjøre på barnimagen...

Det må da gå ann å diskutere ting uten at det skal bli slettet hele tiden!!!!!

Poenget er jo at det er ett ønske om å kunne diskutere saklig om vanskelige/ såre tema i tillegg til all "kosepraten". Jeg syns selvfølgelig også at det skal være en god og hyggelig stemning her inne,men det må da kunne være rom for litt alvor også?

Jeg hadde forresten håpa at jeg kunne fått lest gjennom det som skjedde i går kveld idag i ro og mak for å se hva som egentlig skjedde,men da jeg logga på var alt sletta gitt...

Jeg har faktisk en dialog med adm og har ikke tenkt til og la meg jages bort av enkelte individer her inne mange jeg liker og lærer mye av her inne..
at enkelte debatter ikke passer inn i enkeltes verden får være deres problem!!
hvorfor skal jeg gå til barnimagen.com?? det er jo en dårlig side helt enkelt!!

Det er jo i tillegg sånn i dette frie landet vi lever i at det er ytringsfrihet og den enkelte kan til og med la være å lese og svare på tråder som er opprørende/sårende/irriterende osv...Men det bør være hver enkelt brukers valg...

Barnimagen sidene er jo bare rot....[&:]
Tror ikke det er mange seriøse folk der.....[8|]

blir veldig enkelt hvis man bare skal slette enhver diskusjon og late som alt er ok!! for meg som har laget mange diskusjoner som er aktuelle for meg sp er det ikke greit!!

Synes det er helt ellevilt at EN person skal sitte å bestemme hva som skal diskuteres og er saklig etc... Uten å nevne personer så er det en god del innlegg som er helt utenom tema om hva vi synes om personer vi ikke engang kjenner - de blir aldri slettet!

helt alvorlig.
et diskusjonsforum er der man deler og diskuterer sine meninger og synspunkter. hvis man vil ha et koserom, så start en sånn side, men dette er enkelt og greit et diskusjonsforum, og da bør det være rom for både diskusjon og støtte.

Om man ikke liker innholdet eller føler seg støtt av noen inlegg, så kom med din mening på saklig måte, eller hold deg unna akkurat den diskusjonen da!

alle forum er ikke like,vil du diskutere kan du gå på barnimagen,men vist du vil sitte på en rosa"sky"kan du bli her.valge er ditt.[:D]

tro ikke di sletter innlegg uten grunn!nå blir det jo en debatt om den sletta debatten...hehe.ja det er mye kos kos her inne men mye gøy å lese å diskuter også.det er akkuratt derfor vi har en mye bedre stemmning her ,å mindre usaklige diskusjoner som må slettes.

ha en fin dag![:D]

det var det jeg også skrev til dem som ble sinte ang denne ene dabatten svaret jeg fikk var at den ble slettet og jeg fikk sure pm av moderator!! jeg skrev at den som selv er aktiv i en dabatt ikke kan ha rett på og slett den !! noe moderator mente var helt på sin plass at moderator gjorde!!

Men det går jo bare ann å diskutere ting som er koselige - og da er det ikke et skikkelig diskusjonsforum!!

Og en kan være venner fordi om en er uenige og tema.....

Da burde navnet kanskje endres? Det heter jo faktisk diskusjonsforum...

ORIGINAL: fisken

Eing der!!!

selvfølgelig kan man være uenig og samtidig venner jeg ønsker ikke og ha venner son stryker meg med hårene mye mere gøy men folk som mener sine egne ting og som står på dem uansett!! man må vel ha evnen til og se at folk er verdt og ta være på selv om man ikke deler enhver mening??

ORIGINAL: Cissi

ORIGINAL: fisken

Eing der!!!

Jeg er også enig i det,men det er det ikke alle som er her inne. Det fungerer jo ikke når enkelte tar alt som blir skrevet personlig...

jepp enig med du lisa 79 ikke alle somklarer og ta denne siden for det den er !!

Om ikke annet er det i hvert fall godt å vite at vi er flere som oppfatter situasjonen her likt [:D][:D]

Back
Topp