enda en debatt slettet*???

louisesanabere

Betatt av forumet
hva skjer egentlig her????

det kan man tydeligvis ikke hva er vitsen med disse sidene da?? er man skikkelig stygg eller bedriten så skal det slettes men det er ikke tilfellet her!!

hva er det som har blitt slettet nå da??
får ikke med meg noen ting jeg[&:]

hehe.. da er vi to jomfruen83[8D]

Bra det ikke bare er meg...hehe[:D]
Men like greit...det er vel en grunn til at mld blir slettet... skulle man tro

mitt innlegg om at det var jeg som hadde sendt pm til fiorelina
og innlegget ang det at innlegg blir slettet uten særlig grunn også ble mitt innleg mef nå er det nok slettet!!!

hvorfor sier du at det er like greit?? mange debatter jeg blir sliten av bare og lese som jeg ikke gidder skrive inn på da jeg bare ville startet en krangel av det så jeg holder meg for god til det hvorfor skal ting slettes fordi en tror hun kan dette ??

berre ta hintet, og snakk om sakelige ting, så ordner det seg nok[:)]

her inne kan alle sei sine meininger, så lenge det blir sakelig, og ikkje går utover enkelte personer.

så la oss fortsette å ha det koselig og lærerikt her inne!

hvis jeg vil snakke om vekt og de problemer som er ifølge dette hvorfor skal den da slettes?? er ikke dette et reelt problem selv om det er et ømt problem?? skal en som føler seg støt ødelegge for de som tar dette som et intr tema?? og hva f.. har dette med koselig og gjøre??? ingen som er ukoselig men vi snakker og diskuterer om viktegere ting en du er best og du er snil!!!

ang. vekt? det har eg ikkje fått med meg..sorry då.

det var den bedatten som er starten på alle kranglene her inne det er den som du fikk fortalt om av din venninde ..
det er faktisk mange som tørog snakke om ting som ikke er noe koselig i det hele tatt og den retten skal man få beholde!!

ORIGINAL: louis

hvis jeg vil snakke om vekt og de problemer som er ifølge dette hvorfor skal den da slettes?? er ikke dette et reelt problem selv om det er et ømt problem?? skal en som føler seg støt ødelegge for de som tar dette som et intr tema?? og hva f.. har dette med koselig og gjøre??? ingen som er ukoselig men vi snakker og diskuterer om viktegere ting en du er best og du er snil!!!

Har ikke fått med meg hva som ble slettet...men nå skjønner jeg jo hvorfor du er irritert...
ja det må jo være lov å diskutere helt vanlige saker å ting uten at det skal bli slettet...

jeg fikk aldri lest så mye på den vektdebatten som var her men fikk med meg at den ble sletta
fordi det var så mange som ble såret av innholdet i debatten?!

Men må jo si at ikke alle debattene våre handler om at du er best og du er snill da men [8D]
Er jo en del andre debatter her også...
Tror bare at ting blir slettet hvis det begynner å bli for usakelig og hvis det går på personangrep...
Eller tar jeg feil nå???

jeg skulle gjerne sagt at du har rett men det er ikke tilfellet!! at det ble sagt endel ting som noen føler seg støtt over er vel en selvfølge da man diskuterer noe som er et stort problem... og være veldig overvektig er jo ikke bra og det må man vel tåle og høre... det er ikke et angrep men et faktum og den som slttet debatten var såvist ikke objektiv ...
jeg føler meg jo truffet av noen av innleggene men jeg er da ikke perfekt og vet at slik er verden at man blir såret av en debatt er jo bare dumt!!

Helt enig med louis! Faktum kan være sårende, men det må kunne diskuteres for det. Skal røykedebatter bli slettet fordi en konstaterer at det er farlig f.eks.... Synes folk må kunne si sin mening, ellers er dette ikke et diskusjonsforum, men et koseforum!

Jeg må si meg litt enig i det du sier her. Jeg synes vel også at det er mye "gratulasjoner - håper - stakkars deg - huff å huff". Etter min mening skal det være mulig å diskutere ting både på godt å vondt og uansett hva man diskuterer, er det alltid noen som vil føle seg truffet og såret. Jeg har jo f.eks. flere ganger blitt lei meg av å se at flere her inne har blitt gravide. Jeg ønsker jo av hele mitt hjerte at alle her skal bli det, men noen ganger føles det som alle bortsett fra meg blir det. Sånn er det bare.
Jeg mener faktisk at hvis noen ikke liker enkelte ting som blir diskutert her inne, kan de ganske enkelt bare holde seg unna dette temaet.

bra at flere ønsker en side som ikke bare handler om rosa skyer men om virkelige ting...

Men hvorfor svares det ikke på hvorfor den ble slettet??

si det det har jeg lurt på også?? eneste jag har fått er en pm om at jeg plager en viss pesron og at jeg angriper folk med slike innlegge som vekt greien!! da er det jo håpløst.. derfor jeg mener at en aktiv bruker kansje ikke er særlig egnet ,.,,, noen klarer jo jobben fint andre ikke,,

Jeg er selv overvektig og blir veldig nysgjerrig på hva som egentlig har blitt diskutert og sletta her inne. Går det kanskje an å få en liten oppdatering??? [:)]

Back
Topp