Enda ei vogn...?!

hufsetufsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Prøver meg her også, kanskje noen har erfaringer?

Er i Sverige på ferie og var på babyproffsen i dag. Rimelig mye større utvalg der enn vi har hjemme i småbyen vår... Kikket litt på babyzen yoyo, men etter å ha "oppdaget" quinny zapp xtra falt jeg veldig for den. Liker at det er full liggestilling og ikke minst at man kan klikke på bilstol. Noen som har erfaringer?!

Venter nr 3 i september og kunne tenke meg ei lita trille, både til småtrilling/ "ligge i bilen-vogn" og ikke minst når vi skal litt ut på reise. Har emmaljunga med di fiiine store hjulene og elsker den, men kjekt med noe litt mindre også. Er så i tvil på om det er galskap å kjøpe eenda ei vogn?!

Jeg har quinny vogn til bil,butikk og reisevogn :p for jeg kan klikke bilstolen rett på understellet så trenger liksom bare det i bilen så lenge vi bruker nr 1 bilstolen :)

Til hjemme har jeg emmaljunga mondial :)

Syns det er gull med en liten trille til å ha i bilen, men ville ikke lagt mye penger i det. Kjekt å kunne klikke på bilstolen om lille sover.

Jeg har også lik som quinny sin (bare et annet merke), kjøpte setter med bilstol for baby og den andre delen til hu blir større. Passer perfekt til reise og raske turer til senter, besøk osv.. Også har jeg Emmaljunga mondial delux til hverdags! :)

Hadde kjøpt en til ja ;) Selv har jeg en emmaljunga city cross, en babyzen yoyo og en MB urban jungle

Veldig greit med ei litt mindre vogn til sånn kjøpesenter og reise bruk ;) Her har vi Emmaljunga Edge duo og 4ME trille..huske ikke kordan modell eksakt... Den har vært mye brukt av første til senter, små bytura og på reise. Kjøpte den før vi sku til London da ho va litt over 1 år, og va kjempe greit å ha ei lita vogn på ei sånn reise...

Vi har babyjogger city mini som vogn nr. 2, ville ikke ha vært foruten :)

Hadde kjøpt en til ja ;) Selv har jeg en emmaljunga city cross, en babyzen yoyo og en MB urban jungle

Har også ei Mb som står i kjelleren.. Den ble mye brukt til turtrilling med forrige da emmaljungaen havnet i bhg og jeg ikke orket ta den med hjem hveeer dag. ;p

Vi har kjøpt emmaljunga Edge, og MB Swift til å ha i bilen, reise med :)

Prøver meg her også, kanskje noen har erfaringer?

Er i Sverige på ferie og var på babyproffsen i dag. Rimelig mye større utvalg der enn vi har hjemme i småbyen vår... Kikket litt på babyzen yoyo, men etter å ha "oppdaget" quinny zapp xtra falt jeg veldig for den. Liker at det er full liggestilling og ikke minst at man kan klikke på bilstol. Noen som har erfaringer?!

Venter nr 3 i september og kunne tenke meg ei lita trille, både til småtrilling/ "ligge i bilen-vogn" og ikke minst når vi skal litt ut på reise. Har emmaljunga med di fiiine store hjulene og elsker den, men kjekt med noe litt mindre også. Er så i tvil på om det er galskap å kjøpe eenda ei vogn?!
Vi kjøpe denne brukt av broren til venninna mi. De var svært fornøyd med den. Så håper vi blir like fornøyd.

Vi har tre vogner til ulike behov. En emmaljunga duo edge som hovedvogn, til lengre turer og til å sove i på dagtid. Så har vi maxi cosi mura 4 til kortere turer og til by/kjøpesenter. Så har vi en trille (husker ikke merket) som er litt mer solid enn en paraplytrille :)

Vi har tre vogner til ulike behov. En emmaljunga duo edge som hovedvogn, til lengre turer og til å sove i på dagtid. Så har vi maxi cosi mura 4 til kortere turer og til by/kjøpesenter. Så har vi en trille (husker ikke merket) som er litt mer solid enn en paraplytrille :)
Vi har også 3 (eller det vil si siste blir henta på butikken på tirsdag). Emmaljunga city cross som hovedvogn, quinny som reisevogn og briovogn til barnehagevogn.

Vi har kun en vogn. Men nå blir det ikke mye kjøring og sentertrilling på oss. Men har veldig lyst på en vogn jeg kan jogge med til neste vår. Så det kommer vi nok til å sette av penger til. Kjekt å kunne ta mini med på løpeturen ;)

Vi har kun en vogn. Men nå blir det ikke mye kjøring og sentertrilling på oss. Men har veldig lyst på en vogn jeg kan jogge med til neste vår. Så det kommer vi nok til å sette av penger til. Kjekt å kunne ta mini med på løpeturen ;)

Ja det er jo supert! Vi har sett litt på joggevogn men mannen heller mot en sånn "nordic cab" som han kan bruke som både sykkelvogn og visstnok jogge med, han ønsker seg visst det til han skal i perm :p

Tror det blir snedig med ei lita trille, mannen jobber mye i perioder og der blir da mye kjøring/ henting/ småturer inn steder for min del - kjekt å kunne frakte baby lett med seg når storebrødrene skal noe.

Back
Topp