En vond dag.

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Idag er det virkelig en vond dag..
Jeg fikk nettopp vite at min bror er beskyldt for å ha forgrepet seg på en jente i helgen.
Dette har han blitt beskyldt for en gang før men jeg var naiv nok til å tro at han ikke hadde gjort noe siden det var ord mot ord.
Men nå må jeg innse fakta, min bror er ikke den jeg trodde han var emoticon

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, han vet ikke enda at jeg vet om dette så jeg kan ikke ta det opp med han, ingen i min familie vet at jeg vet det, fordi de ville ikke si noe til meg før de vet om det blir rettsak (ja helt idiotisk at jeg blir holdt utenfor).

Jeg er helt ute av meg, vet ikke hva jeg skal tenke eller føle egentlig..

Familien min har og en tendens til å ikke si noe for å 'skåne' meg....Hallo, jeg blir 30 om 4mnd!!!!

Men for en situasjon da, går ikke an å se for seg hvor vondt det er for deg  Sender kjempeklem til deg og håper det går bra med deg på tross av omstendighetene. Stakkars jenta om dette er sant..

uffda,så ekkelt sender deg en klememoticon

Ja det er veldig vondt, og hvertfall når jeg selv har vært gjennom overgrep og vet hvor vondt det er i etter tid og hvor mye jeg hater overgriperen :(

Fyttikatta skrev:
Familien min har og en tendens til å ikke si noe for å 'skåne' meg....Hallo, jeg blir 30 om 4mnd!!!!

Men for en situasjon da, går ikke an å se for seg hvor vondt det er for deg  Sender kjempeklem til deg og håper det går bra med deg på tross av omstendighetene. Stakkars jenta om dette er sant..

Jeg blir skånet fordi angsten min vist nok vil knuse meg om jeg får vite slike ting, så da er det bedre at jeg får vite det av andre enn min egen familie.. tror de!

Det hørtes utrolig kjipt ut..ikke det man ønsker for sin bror! Håper de finnet ut av ting og at han får straff om det stemmer!

Rebecca85 skrev:
Det hørtes utrolig kjipt ut..ikke det man ønsker for sin bror! Håper de finnet ut av ting og at han får straff om det stemmer!

Ja jeg håper også at de finner ut av det, og at han får hjelp slik at han ikke gjør slikt igjen..
Vanskelig å kalle det straff for meg, for jeg vil jo så klart ikke at han skal ryke inn fordi han er jo broren min, men på den andre siden håper jeg han får den straffen han fortjener.

Forstår at det må være en forferdelig vond situasjon for deg og familien, og at det gjør vondt verre å bli holdt utenfor selv om det helt sikkert var gode intensjoner bak det.
Sender deg en klem.

FrkPedersen skrev:
Forstår at det må være en forferdelig vond situasjon for deg og familien, og at det gjør vondt verre å bli holdt utenfor selv om det helt sikkert var gode intensjoner bak det.
Sender deg en klem.

Ja det gjør desverre vondt værre når jeg ikke får bli inkludert..
Men jeg vet at det er fordi hun er redd for hvordan jeg skal reagere.
Takk for klemmen <3

Nei det er ikke lett i det hele tatt..
Prøver å fortrenge det men det funker ikke så bra..
Klarer hverken spise eller annet, ja enn trening da, det blir det mye av (hehe)

Back
Topp