En verpesjuks dagbok!

Med mat i tankene

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Jeg er en jentekropp som kommer fra Haugesund og er samboer med verdens snilleste mann(i mine øyne, vi har vel mange verdens snilleste mann?[:D] Her bor vi sammen med en valp på 14 uker og pusen på 2 år! Å nei, de går ikke så veldig godt sammen de to, men håper de blir gode venner etter hvert

Ettersom jeg er ny på babyverden sine sider, tar det nok en stund før jeg finner ut hvordan alt fungerer. Er fremdeles en smule forvirret! Hehe.. Men håper det går seg til [:)]

Uansett, vi skal nå i gang med prøverør! Venter bare på mensen! Er første gang dette her, så alt er spennende og nytt for meg. Skulle egentlig begynt i januar, men da jeg ringte inn mensen fikk jeg beskjeden at de hadde ikke kapasitet til å ta meg før i februar [:(] Men hun skulle da reservere tid til meg i uke 9.
Heldigvis nærmer det seg! Ufattelig hvor tregt tiden går når en venter på noe godt… Meeeen, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

Grunner for at vi skal i gang med dette er spermien til partneren min. Han har god bevegelighet, men lavt antall spermier. Men utrolig er mannen min, den dagen han fikk det resultatet slengt i trynet stumpet han røyken på sekundet og har ikke rørt d[:D]en siden! Han har ikke ville sluttet før, ettersom han mente problemet ikke lå hos han. En innstilling jeg føler de fleste menn har til det motsatte er bevist! Hehe.. Men, dette var faktisk mer alvorlig enn han trodde. Det kom som ett sjokk for meg også, da jeg trodde problemet lå hos meg.
Det er mye nytt å sette seg inn i, men uansett om vi trenger hjelp så er vi i vertfall så heldige at vi kan få! Håper jeg… Legene mente det ikke var noe problem, vi trenger bare litt hjelp..

Håper dere finner dagboken min litt interessant, lager den for holde litt kontroll på meg selv også. Er utrolig hvor fort jeg glemmer ting. Så alt må skrives ned! Og da er vel ikke en dagbok en dum idé? Dere får unnskylde viss det dukker opp litt dialekt innimellom, skal prøve å skrive så godt bokmål som jeg kan [:D]

Nå må jeg hive i meg litt næring! Ha en strålende dag videre jenter!
 
gratulera me dagbok og lykke te med prøvingå [:D][:D]
 
Back
Topp