En veldig aktiv liten...

Mamma til ei lita luring <3

Forelsket i forumet
Har en veldig aktiv liten i magen, 34uke idag :) Her har d ikke vært ro i magen på godt å vel 1,5time og d e så mye røring fra lille med spark, slag og puffing osv at æ rett og slett blir sliten av d sjøl... Hele magen røre seg, noen flere som har så aktive små?

Min har vært veldig aktiv hele svangerskapet, og har forventet at det skulle roe seg litt nå på slutten. Er 37+1 og synes han aldri tidligere har vært så aktiv som han har vært de siste dagene. Plutselige spark i siden, og mye romstering gjennom hele dagen (og natten). Magen beveger seg i alle retninger, rompa ut et sted og bena presses stadig ut i siden. Er tydelig trangt der inne, men lar seg ikke stoppe av det <3 :)

Kjenner meg igjen! :D Har egentlig vært mye aktivitet gjennom hele svangerskapet - nå er bevegelsene endret og det er et mønster. Vet akkurat når tid hun skal begynne å sparker, og når hun er rolig! :) Bevegelsene er ikke like spontane som før, nå er det mer at hun strekker seg eller bytter side på stumpen sin.
Hodet er festet og hun kan godt melde ankomst snart, for det gjør ganske vondt når hun sparker opp mot ribbeina mine :P 36+6 idag!

Jeg tenker vanligvis på min som middels aktiv, men det er fordi storebror var helt spinnvill. Når jeg hører hvordan andres babyer oppfører seg, så tror jeg egentlig at denne er veldig aktiv også, bare ikke like gal som broren. :)

Ja, synes det ble voldsomt etter uke 32.. spurte jordmor i dag om det var normalt at det var tivoli hver kveld fra ca 18 til jeg sovner utmattet kanskje kl 01! På dagen har hun iallefall noen rolige pauser.. 6-7 timer uten stopp liksom? Slitsomt i kombinasjon med 6-7 kynnere i timen! Jada, helt normalt ;-)

Jeg og har en veldig aktiv baby i magen :) H*n turner og herjer på hver dag, bevegelsene har endret seg etterhvert som baby blir større, men det er full fest hver dag! Spess mellom 21-23! Ingen vits å legge seg da nei.

Min har vært veldig aktiv hele svangerskapet, og har forventet at det skulle roe seg litt nå på slutten. Er 37+1 og synes han aldri tidligere har vært så aktiv som han har vært de siste dagene. Plutselige spark i siden, og mye romstering gjennom hele dagen (og natten). Magen beveger seg i alle retninger, rompa ut et sted og bena presses stadig ut i siden. Er tydelig trangt der inne, men lar seg ikke stoppe av det <3 :)
Sånn er det her å, hun er aktiv 24/7 :p

Kjenner meg igjen! :D Har egentlig vært mye aktivitet gjennom hele svangerskapet - nå er bevegelsene endret og det er et mønster. Vet akkurat når tid hun skal begynne å sparker, og når hun er rolig! :) Bevegelsene er ikke like spontane som før, nå er det mer at hun strekker seg eller bytter side på stumpen sin.
Hodet er festet og hun kan godt melde ankomst snart, for det gjør ganske vondt når hun sparker opp mot ribbeina mine :p 36+6 idag!

Ja, de ribbeina for gjennomgå litt her også... sparke fra mot ribbeina såpass kraftig at æ kjenne hodet presses mer nedover...

Back
Topp