Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har det veldig likt herHan våkner mellom 7-8.30! Da skifter vi, koser litt og han spiser. Jeg prøver å dusje før han våkner, hvis ikke tar jeg med babygymmen på badet
på dagtid leker vi, koser, går turer, besøker eller får besøk, eller bare koser oss hjemme!! Så lager vi middag, leker, koser, drar på babysvømming noen dager! På kvelden kan det hende vi går tur med samboer!
Fra han våkner til han legger seg sover han 3-4 ganger! Alt fra 30 min- 2 timer
Ca. Kl. 21 tar vi på pysj, evt. bader, så får han mat og legger seg 21.30!da våkner han kanskje en gang på natten, eller sover igjennom. Jeg fullammer og han spiser ca annenhver time på dagen! han er 3 mnd
Så deilig at du får han til å sove heile natta Lille her våkner alltid i 4-5tiden og skal ha mat, men sovner heldigvis fort igjen etterpå og sover da ofte til kl.8-9Står opp alt mellom 9 og 11!
Ammer i senga, morgen stell for mini, morgen stell for meg, mat frokost til meg selv en gang i 12-13 tiden. Mat igjen til lille, så drar vi i stallen, han sover fra vi drar hjemme fra til jeg er ferdig med å gjøre rent og trene hest ,samboer er som regel med å passer han mens jeg trener! Får mat før vi drar hjem i 15-16 tiden. Så drar vi hjem Å spiser middag enten hos oss eller besteforeldre! På kvelden spiser han stortsett med 1-2 timers mellomrom. Sover små dupper i løpet av dagen. Kveldsstell ca 21-21.30. Sitter i senga på soverommet fra 22.30 ammer i mørket. Legger han i vugga ca 22.50 når han virker forsynt. Leser for meg selv mens han ligger å prater litt før han sovner kl 23.00! Sover da til kl 06.30-07.30 neste uke legger vi han en halvtime tidligere!