En vakker dag....

helen79

Forumet er livet
Så kommer guttene til å knuse noe i stuen.
Hver jævla dag må jeg si at de får ikke spille med fotball (baller i det hele tatt), og hver jævla dag glemmer de det jeg sier. Hin dagen traff Oliver en sånn *uro* i kjøkkenvinduet med en badeball, å jeg blei så sint at jeg stakk hull på den og heiv den. Var nok dumt av meg og stygt gjort, men fader, blir s sint når de ikke gjør det jeg har bedt de om ang. baller inne.

VRÆÆÆÆL, DET KOKER I HODET MITT NÅ.[:@][:@]

Du må telle til 10 [8D]

*grue seg til snuppa blir den alderen*

ORIGINAL: Melancholia

om 20 år, når guttene dine spiller på Manchester United, å setter inn vinnermålet i champions league... Da ler du bare av disse hendelsene når du tenker tilbake på de [:D]  Tidlig krøkes vet du [8D]

Ja, det gjør jeg nok. Bare at det er Liverpool de spiller på da.
Å tjener masse penger til meg og papsen.[:D]

Har gjort det tusen ganger, men de tar de fordet.[&:]

ORIGINAL: helen79

Har gjort det tusen ganger, men de tar de fordet.[&:]

Da må du gjemme de bort så de ikke finner de..

Har vi tvillingsgutter som ble skilt ved fødselen eller no[8|]
Pokker til dritt de skal ha i ørene noen ganger[:'(]

Appropo badeball... hehehe, tenker på pappa når vi var mindre og alle vi 4 søskna leka på hytta, så traff ballen et vindue ved utepeisen[&:] og papp ble såå ille [:@][:@][:@] at han tok badeballen på hoggestabben og øksa, meeeeen som du skjønner da så gikk det ikke akkurat slik pappa ville.... hihi..den spratt veggemellom og opp i skauen[:D]

Haha, syns jeg ser pappaen din.

ORIGINAL: helen79

Haha, syns jeg ser pappaen din.

Hhi, ja ikke sant... han var rødere enn ballen, og den ballen var rød[:D][:D][:D][:D][&:]

Hahaha

Uff ja kjenner til det der snuppa.....

Back
Topp