Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I dag er det en uke til termin, men føler fødsel er laaangt unna.. Føler at formen er altfor bra, ingen smerter og kjenner meg egentlig på samme måte som for en mnd eller to siden... Mest tøft for psyken dette! håpet om novemberbarn er fortsatt til stede da...
Andre som har hatt samme erfaringer og som kan gi meg håp, altså at ting plutselig skjer uten at man har hatt mange tegn på forhånd? Eller må jeg bare belage meg på å gå langt over?
Føler med deg! Jeg er 11 dager over i dag, 42+0. Startet induksjon i går, fått totalt 4 av 8 modningstabletter men ingenting skjer. Sist gikk jeg i fødsel i uke 30 så ingen svangerskap er lik, det er nå helt sikkert kroppen bestemmer Og ja enig med deg, det er mest slitsomt mentalt.
Jeg hadde absolutt ingen forvarsel. Var kommet på overtid (4dager) og skulle til jordmor. Formen var som før, ingen plager og ikke noe som tydet på at lille ville ut.
På kvelden var jeg litt sliten, så middag ble endret fra hjemmelaget pizza til wok - rett etter middag (sånn rundt kl 17) startet riene, ble lagt inn på føden ved midnatt og ved lunsjtider dagen etter var han ute
Har det akkurat som deg. Termin om 5 dager men null tegn til at noe er i vente. Sover godt på natta og formen er fin, null kynnere el noe som helst... så blir vel kanskje som flere forteller her, at plutselig så er det i gang uten noe forvarsel!? tenker vi bare må være glade for at formen er bra og nyte det, hører mange har mye plager og vondter.