En uke til skuddårsdagen!!! Får jeg kalde føtter?

Synnove

Glad i forumet
WWWÆÆÆÆÆ!!!!
Jeg må dele noe med dere, siden jeg ikke kan fortelle det til noen jeg kjenner.
Jeg var å bestilte forlovelsesring i går, og planlegger å fri
til min kjære samboer på skuddårsdagen onsdag i neste uke...
Kjenner hjertet slår raskere bare jeg tenker på det!!!! Tør jeg dette!?!?!?! 
 
Dette tørr du! Hadde jeg ikke fridd til min mann,så hadde vi nok ikke vært gift i dag! ;)
 
WOW!! Så spennende :D Utrolig tøft gjort av deg synes jeg! Dette tør du vettu :) Masse lykke til :)
 
Dette klarer du! =D Det er helt sikkert veldig skummelt, kan jeg tenke meg, men sett ned foten i hue ditt så går det nok helt bra =D

Masse masse lykke til!
 
Det verste nå er å finne ut HVORDAN jeg skal gjøre det...
Og hva skal jeg si?! Grøss...

 
Heier på deg :)
 
Så tøff du er!!! Jeg er altfor pinglete, så heldigvis fridde mannen til meg først ;)

Tipper du kan finne mange tips på hvordan du kan fri hvis du googler litt :D

Heia, heia! :D
 
Jeg og barna var og kjøpte hjertesjokolade. Åsså fikk jeg barna til å spørre om han ville gifte seg med oss? Han smeltet totalt! :)
 
Sniker meg inn fra Juli for å si WOW! Så kult!!! Det er jo dødstøfft av deg!!! Jeg vet ikke om jeg hadde tørt, men ble litt inspirert nå altså hehehe, kanskje neste skuddår ;D

MASSE LYKKE TIL!
 
oi så spennende!!!
Så bra du tar initiativ til å fri :)))
 


Sandbakk skrev:
Jeg og barna var og kjøpte hjertesjokolade. Åsså fikk jeg barna til å spørre om han ville gifte seg med oss? Han smeltet totalt! :)



Så herlig!!!
 
JAAA  
Dette tørr du! Ser for meg du ligger på sofaen med masse tente lys og to ringer på en struttende mage emoticon Dette blir spennende og følge med på!
 
åååå rååå tøfft!! respekt til kvinner som tør å fri til mannen!! er for pinglete til det, og har en drøm om at min skal fri til meg!:P KNALL KULT!:D
 
Takk for mange støttemeldinger
Jeg mener jo innerst inne at det er mannen som "skal" gjøre dette, men på skuddår har man lov... Må benytte seg av de sjansene man har!! Har en følelse av at den mannen aldri får ut fingeren. Haha...
Bare håper jeg får ringen tidsnok... Den måtte selvfølgelig spesialbestilles, pga samboeren min sine store hender, men de var 99 % sikre på at den skulle være her til tirsdag.
 
Oi så tøft gjort! he he.. Jeg hadde nok vært litt stresset selv tror jeg om jeg skulle fridd. Men nå har samboeren fridd til meg 3 ganger å jeg har sagt nei hver gang,så jeg tror nok jeg hadde fåt nei tilbake om jeg hadde fått for meg å fri :P
 
Så spennende!! Masse lykke til!!
 
Wæææ... 
Nå er det helg allerede! Snart onsdag!!  
 
Back
Topp