En uke på overtid...

IrisM

Elsker forumet
Hvordan er det med dere andre? Er det noen flere som fremdeles venter, eller er dere satt i gang?

Gleder meg til å holde min lille i armene mine! Var forberedt på å gå noe over tiden, men nå er det på tide å komme ut og hilse på... Jeg har gjort mitt - vært ute på lange turer i marka med orienteringskartet, spist sterk mat, gått til akupunktur med mer... Overtidskontroll på tirsdag - 10 dager over termin. Håper inderlig at det skjer noe før jeg må bli satt i gang!

Sender deg masse fødestøv!!
Har du badekar?
Prøv et avslappende varmt bad med varm klut på brystene, evt masser brystvortene - kanskje det hjelper?
=)

Venter og venter her og.. Tiende dagen på overtid :/ alle kjerringråd er prøvd, så nå har jeg innfunnet meg med igangsetting på mandag :) det er uansett ikke lenge til nå!! Lykke til, IrisM :)

Hjelper det å både i varmt vann? Det sies jo også at under fødselen vil bading i varmt vann kunne hemme fødselsprosessen, dersom en ikke har kommet så langt...?

Tusen takk, FlaksiMummy - forhåpentligvis er fødselen din startet på egenhånd før i morgen, men om ikke må du ha masse lykke til med igangsetting!

Jeg tenker at et langt avslappende bad kan ha noe for seg ved at kroppen får slappet av, kanskje? =)

Takk for det :) Her har ingenting startet av seg selv, så nå blir det igangsetting.. Blir godt å få hilse på frøkna nå, og veldig deilig å slippe å være gravidkrøpling 

Back
Topp