En uke etter eggløsning

Lille-bille

Glad i forumet
Hei:)
Jeg har for første gang etter eggløsning opplevd å ha veldig mye helt blank utflod i 3-4 dager. Har tidligere ikke hatt noe etter eggløsning.
Blir da nysgjerrig på hva dette kan være?
Noen som vet? :)

Det er pga hormoner etc :)

Jeg har for første gang etter eggløsning opplevd å ha veldig mye helt blank utflod i 3-4 dager. Har tidligere ikke hatt noe etter eggløsning.
Hos meg var det graviditet denne gangen. :) men man kan jo få det litt sånn av og på uten at det er noe også. Kroppen er ikke enkel ass :/

Så hyggelig :) gratulerer
Jeg får vente et par uker å se hva som skjer videre ;) har lest at dette kan være et tegn på graviditet, så får krysse fingre å tær:D

oppdatering idag, 11 dager etter eggløsning. fikk VELDIG positiv eggløsningstest :woot: vet ikke helt om det har noe å bety, men den var sterkere idag enn den var under selve eggløsningen:wideyed: noen som har tanker på hvor lenge jeg bør vente før jeg tar en graviditetstest? :happy:

Trur du kan ta hraviditetstest nå. Kan tas noen dagen før forventet mens

Testet med EL test idag tidlig, den er fortsatt positiv:) skulle ta en graviditetstest, men den funket selvfølgelig ikke -.- har bestillt nye Gtester på nettet så håper å få de til mandag:) men har idag hatt veldig mye murringer nederst i magen og noe som minner om trykk på korsryggen, fikk også igår kveld noe som føltes ut som om noen stakk meg på innsiden av magen:p ikke helt sikker hva dette betyr men håper på positiv test når di kommer i postkassa :D

Den blanke utfloden er det sånn som legger seg oppå papiret når du tørker deg? Akkurat som EL slimet nesten.

Så god du er som klarer å vente helt til mandag, jeg hadde kjørt til apoteket med en gang jeg våknet hvis deg var meg [emoji23] [emoji85] hehe.
Lykke til håper at du er gravid,
Jeg er 8 dpo og har også sånn EL-slim utflod som er litt gulaktig på fargen, håper det er et tegn :-)
Har bestemt meg for å vente med test til torsdag, da er jeg 13 dpo, men vet ikke om jeg klarer det [emoji12]

Så god du er som klarer å vente helt til mandag, jeg hadde kjørt til apoteket med en gang jeg våknet hvis deg var meg [emoji23] [emoji85] hehe.
Lykke til håper at du er gravid,
Jeg er 8 dpo og har også sånn EL-slim utflod som er litt gulaktig på fargen, håper det er et tegn :)
Har bestemt meg for å vente med test til torsdag, da er jeg 13 dpo, men vet ikke om jeg klarer det [emoji12]

hehe ja er vanskelig å vente, lurer meg til å teste meg EL-tester for å se om di endrer seg , men fortsatt positive samtlige ;D har ikm på tirsdag så håååper på positiv test på mandag :D lykke til med testingen til deg og krysser fingrene for positivt svar for oss begge :D

hehe ja er vanskelig å vente, lurer meg til å teste meg EL-tester for å se om di endrer seg , men fortsatt positive samtlige ;D har ikm på tirsdag så håååper på positiv test på mandag :D lykke til med testingen til deg og krysser fingrene for positivt svar for oss begge :D
Takk for det :-) det håper jeg også [emoji6]
Gleder meg til oppdatering fra deg på mandag [emoji106]

Nå er jeg så utrolig nysgjerrig her,, 14 dager med positiv EL-test :p litt svak idag men kan være for at jeg ikke fikk tatt med en gang jeg våknet. Håper G-testene kommer tiiiidlig imorgen slik jeg får tatt med en gang jeg står opp :D

fikk ikke tatt test før nå nettopp og den ble negativ, men hååper det skylles at det er kveld og jeg ikke klarer hålle meg fra å tisse mer en ca 1 time om gangen xD tenker jeg prøver på ny imorgen tidlig :D

Back
Topp