En tyyypisk KathMor tråd

KathMor

Forumet er livet
Bruce Springsteen på full pupp, vaskebøtta, støvkluten, litt dansing over gulvet, stort glass med cola og isbiter (jaja fyfy) - en liten sjokolade som venter som belønning.. Fader som jeg koser meg asså [:D][:D][:D]

Haha.. Godt du koser deg!!![:D]

Jeg er så utrolig forkjøla, tett i hele hodet og vondt i halsen...[:'(] Så blir ikke gjort mye fornuftig her i dag...[:o]

Hørtes gøy ut! Er ikke så gæli å gjøre husarbeid når alt ligger til rette[:D]

Nei - når ting ligger til rette som nå - så er det virkelig total avslappning for meg det! En skikkelig husvask [:D]

Men nå tjukka - nå er det Roy Orbinson med "I drove all night" - men har en feeling den heller ikke blir godkjent *ler* [8D]

God bedring til deg MissMe - hørtes ut som noe dritt [:'(]

Du er en dag for sent ute!!!!!! I går var jeg der....bare uten Sjefen..hadde voice på full pupp[:D][:D][:D]

Men jeg vasker fremdelest klær[&:][&:][&:] fy fader det har gått unna siden i går da jeg begynte...vaskerommet var fylt til randen med skittenklær...nå ligger det bare litt igjen..pluss ullklær og noen kjoler.....jaja har en fridag i morgen...i dag er det off to work om noen timer.

Er deilig å ha musikk på full pupp altså - da blir jeg så gla!! Nesten så jeg savner england pga egen bil, gud å deilig å bare kjøre og kjøre med masse god musikk!! [:)][:)]

Back
Topp