En typisk dag

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvordan ser en typisk dag hos dere ut? Hva bedriver dere tiden med? :) Her er vi stortsett alltid på trilletur. Blir ellers en del senterturer for shopping og kafé. I går var vi i åpen barnehage.

Vi står opp :)) ca 5.30 så koser vi oss på morra jeg og Mary. Spiser frokost rundt 9. Før eller etter dupp, kommer ann på mary:) mandag-onsdag-fredag er det åpen barnehage. Vi kommer ca 10 og drar i 13/13.30 tiden. Da ny dupp. Så da er det enten hjem for å spise middag og leke hjemme eller vi besøker bestefar og bestemor, spiser middag der. Tirsdag og torsdag er vi ledige:) så da har vi som oftest vært hos bestefar og bestemor en litt lengre tur. Eller så triller vi tur ofte, er en tur i byen eller på besøk hos noen. Vi har også gått til fysioterapeut en gang i uka siden Mary var 5 uker.
Vi begynte i åpen bhg i juni :)Mary elsker det og det er en fin måte for meg å legge vekk tanker.

Vi står opp :)) ca 5.30 så koser vi oss på morra jeg og Mary. Spiser frokost rundt 9. Før eller etter dupp, kommer ann på mary:) mandag-onsdag-fredag er det åpen barnehage. Vi kommer ca 10 og drar i 13/13.30 tiden. Da ny dupp. Så da er det enten hjem for å spise middag og leke hjemme eller vi besøker bestefar og bestemor, spiser middag der. Tirsdag og torsdag er vi ledige:) så da har vi som oftest vært hos bestefar og bestemor en litt lengre tur. Eller så triller vi tur ofte, er en tur i byen eller på besøk hos noen. Vi har også gått til fysioterapeut en gang i uka siden Mary var 5 uker.
Vi begynte i åpen bhg i juni :)Mary elsker det og det er en fin måte for meg å legge vekk tanker.
Så kjekt med åpen barnehage. Vi var første gang på torsdag. Hun likte det godt. Samme plassen som jeg var med broren. Tar turen på mandag igjen:)

En typisk dag ser sånn høvelig sånn her ut:
Opp kl 0530, frokost og stell på meg og barna, triller tur når E skal på skolen. Hjem og legge meg litt på sofaen mens L sover. Rydding, lek, handling, spising, ny runde med soving i vogna, gjøre klar middag, mere rydding, hente E, lekser, lage middag, rydding, lek.

L er ikke så glad i å sitte for lenge i vogna så byturer eller trilleturer utenom sovinga er ikke så veldig kos alltid. Så er det barseltreff ca 3-4 ganger i mnd, og ærender rundt omkring.

:D

Står opp alt mellom 0630-0730. Stell på gutten vår, frokost, deretter lek og mens guttn leker, spiser og steller mor seg. Triller tur til første dupp. Lunsj når han våkner så er det litt lek og moro. Mulig kafe og eller senter eller besøke noen som er hjemme om dagen. Trille tur til andre dupp. Så er det middag, lek, kvelds, stell og legging! :) Så kommer far og mortid!

Back
Topp