En tung tid..

Sender deg en varm klem!! Vet hvordan du har det! Fikk en depresjon etter forrige fødsel og har slitt med den i snart fem år.. Men hver dag blir bedre, om du tenker st den blir det. Jeg har gått i terspigrupper og hos pdykolog. Jeg fant ei dame på nettet som har ei side om kongnitiv terapi som heter Ann Kristin helgetun, Google henne og hør noen av lydsporene hennes! Det er utrolig hva hjernen klarer bare man lærer seg å tenke rett!! Unn deg alt godt, unngå og sorter bort ting som ikke gir deg en positiv følelse! Babyen i magen blir du kjent med når den tid kommer, og husk at veldig få får mrorfølelsen med en gang.. Lykke til!! <3

Sent from my iPhone using BV Forum

:flower Sender deg en blomst jeg! Kjenner eg ble lei meg på dine vegne! Forferdelig og måtte føle det slik, når en burde gått rundt og gledet seg over at det kommer en ny til verden! Jeg følte at han min også behandlet meg litt som "glass", men etter en samtale om at jeg tåler litt og "knuser" ikke, så har han forstått at jeg gir beskjed når det er noe.. Håper virkelig at det blir bedre for deg og at du har noen som støtte deg rundt deg! Klem til deg :love2

Back
Topp