En ting til.. Hodefesting..

Michlooo

Blir kjent med forumet
Når er det normalt at ungen snur seg og fester hodet på førstegangsfødende? Jeg har igjen ca 4 uker, og lillegutt har ennå ikke snudd seg.. Har hodet inntil hjertet mitt føles det ut som, sliter med å bøye meg og slik.. Strekker seg så lang han er, og det kjennes nesten ut som at føttene hans er på vei ut noen ganger :S

Mi jente festa aldri hodet sitt.. men snudde seg vel rundt uke 38...

snuppa lå med hode ned hele tiden, og hode festet seg i uke 37..
Denne gangene ligger han fortsatt med hode opp...[&:]

Hodet til min lille festet seg aldri.. Hun snudde seg rundt uke 32. Fødte i uke 34+5.. FLAKS [8D]
Det er mulig at de snur seg sent i graviditeten, men etter hva jeg hører blir det mindre og mindre sannsynlig etter uke 35.. men det kan skje! [:)]

Mindre sannsynlig? Dvs at jeg mest sannsynlig har en stjernekikker inni der? OMG, ser for meg de værst senarioene der nede når han kommer :'(

Gutten min lå med hode ned fra uke 27 , men festa seg aldri..
Måtte ligge første døgnet på føden siden vannet gikk uten at han hadde festa seg

Eskil lå med hodet ned de siste ukene - husker at vi skulle på en 4t biltur og akkurat da valgte han å snu seg. Det var veldig lite behagelig, måtte nesten sittestå i bilen fordi det var vondt å sitte. Han festa aldri hode.

Gutten min lå alltid i hodeleie, men hodet festet seg aldri.

snudde seg uke 36 og festa seg... tja... uke 38-39
Ingen trodde ho kom til å snu seg.. for rumpa var godt festa den og... men kjente stikkinger og bekkenet løsna seg litt og ho snudde seg[:D]

Det aner jeg ikke, snuppa mi lå nedover hele tiden, og hodet festet seg kjempetidlig.

Mi snudde seg med hodet ned i uke 29, og uka etter var hun tilbake i seteleie. Å slik låg hun resten av tida [:)]

Back
Topp