En til!?!

nop ikke noe her... Hadde ikke etter sist svangerskap heller[;)]

Hun i magen er resultat av ass. befruktning (ivf - ICSI) så jeg kommer ikke til å begynne med noe som helst. Planen er per i dag å starte opp med søskenforsøk høsten 2011... Erfaringsmessig tar alt litt tid

Prevansjon med en gang ja. 2 tette er nok[;)]

Får heller få en attpå klatt en gang med tida, hihi[:D]

Vi kommer nok til å prøve på en til, men tipper vi venter til neste sommer. Jeg vil gjerne jobbe litt mellom svangerskapene og synes det er passe med 1,5-2 år mellom søsken. Erfaringsvis blir jeg veldig lett gravid, så tipper jeg først starter med minipiller til høsten og dropper dem igjen neste vår.

her blir det spiral!! p-piller er jeg blitt gravid på 2 ganger pga ekstrem fruktbarhet i familien! og jeg tørr rett og slett ikke å bli gravid igjen. kanskje om 5 år eller noe, men blir nok mange operasjoner for å fjerne arrvev og syke deler av tarmen før den tid. og vi kan alltids adoptere viss det ender slik at jeg rett ogsltett ikke vil gjennomgå dette igjen. for dette svanerskapet har jo ikke vært noe særlig..

Her er det full stopp, holder med 4 barn.[;)]
Burde vel tett igjen der nede eller bli nonne siden jeg blir gravid bare jeg lukter på et mannfolk.

Nææi... Jeg vil gjerne ha tre år i mellom så må vel igang med noe i mellomtiden... Hva vet jeg ikke enda, men det blir ikke p-piller...

Har ingen umiddelbare planer om flere barn nei... Jeg synes ikke det er SÅÅÅ idyllisk å gå gravid, så det blir uansett noen år til vi skal ha flere nå.
Jeg håper at det holder med disse to småttisene egentlig [:)] Der er som Malleleo sier; jeg orker ikke 3 tette [;)]

Jeg tenker at det holder med to tette, og resten av tiden får vi bruke "badehette" hihi[:D]

Blir nok satt inn spiral ganske så fort, to tette klarer jeg ikke av helsemessige årsaker. Men vi vil ha flere barn etterhvert, prøver igjen om et par år tenker jeg [:)]

Jeg vet faktisk ikke.
Jeg vil ha en søster eller bror til prinsen min, og vi blir ikke akkurat yngre med åra.
Vi brukte lang tid på å lage dette knøttet, jeg blir ikke så lett gravid. Derfor tror jeg ikke vi skal begynne med prevensjon, ta det litt som det kommer.

Ingen prevansjon her heller. VI brukte også litt vel lang tid for å bli gravid denne gangen, så her tar vi alt vi får. [:D] Men vi skal ikke være aktive prøvere, vi skal bare ta det som det kommer.[:)] Jeg bikker 29 snart... skal vi ha flere, så vil jeg ikke vente lenger enn nødvendig.

her kommer det ikkje fleire . ivertefall ikkje på maaaange år, så her blir det ei eller anna form for prev ganske so snart ongen er ute

Kommer til å få satt inn en spiral ja..
Planen er at dette er siste barnet, men man vet aldri..

Her holder det med 2, så spiralen skal inn på 6 ukerskontrollen [:)]

Her er det full stopp!Er veeeldig fornøyd nå[:D]

ORIGINAL: Malleleo

spiralen skal inn så fort som fy! 3 tette klarer jeg ikke[&o]

Hormonspiral håper jeg?

He he for jeg har hatt kobberspiral å den gjorde ikke jobben sin...derfor er jeg gravid i uke 28 nå!!

Vi har lyst på en til etter hvert.. men vil først se hvordan alt går med tvillingene og jeg vil tilbake å jobbe ett år før neste mann kommer, men kanskje om 2 - 3 år at vi prøver igjen[:)]

ORIGINAL: Christine...

ORIGINAL: Malleleo

spiralen skal inn så fort som fy! 3 tette klarer jeg ikke[&o]

Samme her! Bare at jeg ikke vil ha spiral da. Får heller finne på noe andre alternativ.

Her blir det heller ingen ny baby før om leeeenge evt. Storesøster blir bare 19 mnd. Tror jeg skal prøve ut spiralen [8|]

har en på 3 år fra før, så etter at veslegutt i magen har kommet til verden, så er det nok stopp ja. For oss er 2 barn akkurat passe [:D]

Back
Topp