En til!?!

solsnuppa

Glad i forumet
Når babyen er ute og alt det derre, Har dere da tenkt å starte med pevansjon
eller skal noe begynne å prøve på en baby eller?

Vi har faktisk tenkt å starte som prøver igjen, innen et år dersom alt er bra da...

Kansje litt tidlig å tenke på[:)] bare jeg som er litt nyskjerrig av meg...[:)]

spiralen skal inn så fort som fy! 3 tette klarer jeg ikke[&o]

Klart jeg ønsker meg et barn til på sikt..men vil nok vente 2-3år.

Her er det full stopp.. Kommer nok til å "klippe strengen" etter lillemann er kommet.. 

Vi vil ha en til etterhvert,men kommer nok til og begynne på prevansjon slik at Dennis kan bli litt større før han blir storebror[:)] Vi er såpass unge enda,så maser ikke med noe.tar det når vi føler oss klare[:)]

Begynner på prevansjon her, for vi er usikkre på om vi skal ha en nr. 3 også. Tror jeg har mer lyst enn min kjære, men vi skal i hvertfall se ann først!

blir nok to eller tre år til neste[;)]

Tror vi venter til han her er 2 år før vi begynner igjen. Tror ikke jeg hadde orka å være gravid så fort igjen. Og når vi får enda en så må vi nok flytte.

Her skal den neste være MYYYE mer planlagt. Så prevansjon skal jeg ha ja. Ingen fare for det. Dessuten tror jeg det er viktig med litt kosetid med denne før man evt får en til. Så dårlig som jeg var de første 5 mnd, så hadde jeg ikke hatt kapasitet til å tatt meg av en dritt. Og da vil jeg ha en stor gutt som ikke er heeelt avhengig av meg og en gutt som jeg har fått koooost meg masse med når han var liten!
Laaaangt frem i tid[;)]

Her er det stopp med babyer etter denne gangen.. så må nok over på prevansjon..
Regner med å starte på minipille etterhvert..
Og over på p-pille når jeg slutter å amme..

Vet ikke om ejeg tør spiral.. Det høres så ubehagelig ut

Her blir det prevensjon ja....[;)]

Vi kommer til å vente noen år før vi prøver igjen etter denne. Vet ikke hvordan det blir med to barn, så kan jo hende det er mer enn nok. Men ønsket nå er iallefall 3 eller 4 barn. Blir nr 2 som kommer nå. Hvis vi fortsatt ønsker flere barn etter nr 2 er ute, så tenker jeg at vi begynner prøvingen igjen når de har begynt på skolen, så kanskje om 5-6 år. Vil bli ferdig med barn når jeg er rundt 30 (er 22 nå), og ønsker at de to neste skal bli tette.

Nei nei nei, stoppar med han her - for min del ja [:)]

Blir nok ingen prevansjon her, men noen ny baby blir det nok heller ikke med det første selvom. Tok jo tross alt 2 år og et prøverørsforsøk med denne. Å så lenge ikke sambos svømmere har blitt veldig mye bedre siden den gang blir det nok ikke noen ny baby før vi tar et nytt forsøk. Når det blir har vi ikke snakket om enda, men et par år tenker jeg. I mellomtiden er selvfølgelig et mirakel hjertelig velkommen:)

Jeg vil gjerne ha en til [:)] Ikke akkurat med en gang, men gjerne at det blir et par år mellom de. Men det tok lang tid før jeg ble gravid denne gangen, så vi synes det er vanskelig å bestemme hva vi skal gjøre... Vil ikke bli gravid igjen med èn gang, men vil ikke at det skal ta for lang tid heller [&:]

Her hadde jeg helst sett at sambo snippet seg mens jeg lå på barsel[;)]
For her er det stopp!!

Kommer ikke til å begynne på noe prevensjon.

Har vært uten prevensjon siden 1997, og aldri vært gravid på "egenhånd".
Tok oss 7,5 år å bli gravide med tvillingene, og har gått på 5 hormonkurer tabl/sprøyter, og så 6 prøverør. Endt i to graviditeter.

OM vi skulle klare det på egenhånd etter Lille Glede, så er overraskelsen innmari stor og sjokkerende!!

vi vil vente i 2-3-4 år. orker ikke tenke på å bli gravid igjen engang. [8D]

Nei da er jeg ferdig! [:D]

sitter å hører på de to største gutta mine på 5 og 6.  de ler og koser seg stort i sammen nå....
er 11.mndr. mellom de.. eneste som var fælt var å reise seg fra gulvet når jeg var gravid med nr 2.[:D][:D][:D]
de koser seg sammen stortsett hele tiden:) verre med han som er to å prøver å være 5:)[:)]... håpe han får kost seg med knøttet i magen...:)
her er det stopp..... tror mannen klikker om jeg nevner nummer 5[:D][:D][:D][8|]

Back
Topp