En til??

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Eg og sambo har heile tida sagt at vi tar en unge i gongen å ser ka vi vil. Tidlegare i graviditeten sa han at han syntes to var bra. Eg blei litt "tatt på senga" å sa at han kan ikkje seie sånt no. Eg må mentalt innstille meg på at dette blir siste svangerskap, noke eg då ikkje var.

Gjekk lenge og lurte på korleis det ville bli med to ungar, no er eldstemann 6 år, og det er det kjekkaste eg har opplevd å gå frå 1 til 2. Eg merka fort at det her vil eg oppleve en gong til å føler meg ikkje ferdig. Eg går kvar dag og tenker på det, den spenninga med å bli gravid og gå gravid å få føde igjen. Det å få oppleve noke sånt er noke eg vil oppleve fleire gonger.

Eg har to år til på høgskulen, so det blir evt ikkje før eg er i jobb, men eg veit at det er ein god mulighet for en tredjeman. Sambo har ikkje satt foten ned men vil at vi skal ta igjen den praten seinare.

Eg kosa meg kjempe masse heime med guten vår og nyte kvar dag som tobarnsmor, men eg klare ikkje la være å tenke på å bli gravid igjen:-)

Andre som skal ha fleire som har det sånn allerede?

Vi er begge enige om at vi skal ha en til etterhvert, men jeg klarer ikke tanken på å bli gravid igjen med det første..i allefall 2 år til, hadde bekkenløsning å var sliten hele tiden..så glad jeg har kroppen for meg selv igjen :p

Vi har to nå og det føles i grunnen fint. Synes som deg at det er veldig rart å tenke på at jeg kanskje aldri skal gjøre dette igjen, men kanskje er det likevel det? Vi får se - om vi skal ha en til så blir det nok noen år til. Er i hvert fall veldig fornøyd med de to vi har nå :)

Vi må ha prøverør og har nå to friske barn, så her blir det ikke flere nei. Kjenner det er veldig sårt akkurat nå, den er så himla spesiell den første tiden med ett nytt lite menneske.

Vi har bare fått vår første nå, og jeg vil gjerne oppleve å gå gravid igjen. Foreløpig så er det for tidlig. Føler meg litt traumatisert over den fødselen jeg hadde.
Vi har jo lyst på en søster eller bror til mini, men vi vet jo ikke om vi skulle vært så heldige igjen ettersom at jeg har eggløsning typ en gang i året kanskje, så tenker ofte at det kan ha vært siste gang jeg gikk gravid.
Til tross for alle plagene så klarte jeg å kose meg med magen og livstegnene til lillegutt, så er fornøyd om jeg kun fikk oppleve det en gang <3

Håper på en til. Men kan ikke forventes siden nr 2 var prøverør. Skal ikke gå på prevensjon, så sier naturen ja, så tar vi imot med åpne armer :) eller så har jeg fire på frys, så et bittelite håp finnes

Fikk vår første nå, håper å få oppleve og gå gravid igjen, til tross for er svangerskap med tøffe og slitsomme perioder. Vi har valgt å droppe prevensjon fordi jeg reagerer så på hormonene og fordi vi brukte ganske lang tid før jeg ble gravid. Så her kan det fort bli to tette ;) :o

Vi er enige om 2 til, me pga KS kan vi ikke prøve på nr2 før neste høst. Men vi er iaf enige - og med mundre neste fødsel blir verre enn denne, så er nok 3 en realitet :)

Her blir det kun nr 2 dersom prevensjonen svikter. Ikke ti ville hester kunne fått meg til å gå gravid igjen... Kunne født ti barn til, men noen andre får ta seg av ruginga :p
Tenker for Felix sin del at han fortjener søsken, men likevel... Jeg har søsken selv, men dem er såpass mye eldre at jeg har vokst opp som enebarn og aldri savna jevnaldrende søsken... Så jeg vet ikke...

Vi har fått første barnet nå, så at jeg tenker jeg skal bli gravid igjen er kanskje ikke så rart. Det har alltid vært tanken at vi skal ha flere barn

Vi skal ha en til, om vi får til. Jeg har ikke eggløsning hver måned, men håper det går.

Orker dog ikke et svangerskap til med det første, så jeg skal få satt inn kobberspiral.

Back
Topp