En til i gutteklubben

tvilling38

Elsker forumet
Vi har vært på UL i dag. Det ble gutt på oss også[:D].

Ble helt himmelfallen. Etter 3 jenter så var dette en kjempeoverraskelse. Det har ikke helt gått opp for oss ennå. Trodde vi bare kunne få jenter vi[:D].

Tror det[:D]. Her er ganske høy rosa prinsessefaktor[:D].

Jepp det kan en trygt si. Har en del nevøer og jeg sliter virkelig hver gang jeg skal kjøpe klær i bursdagsgave eller til jul. ALT er mørkebrunt, mørkegrønt, grått og marineblått. Er det hvitt på klærne så er det helt skittenhvitt. Hvorfor kan ikke gutteklær være litt lyse og glade i fargene?

Sliter også en del med alle armyklærne de skal ha på små gutter. Håper vi ALDRI får kamuflasjefargede klær til gutten (ikke før han evt. begynner å gå på jakt)

En skal tidlig krøkes som god krok skal bli. [;)]. Det blir vel mest hjortejakt på oss da, ikke så mye elg rundt omkring i våre trakter men massevis av hjort og rådyr.

Får håpe Dennis ikke skremmer vekk elgen med å rope ut varselskrik i tide og utide[:D]

Gratulerer med gutten!

gratulere så mye med gutten!!!!!![:D] det blir nok kjekt for jentene dine

så utrolig moro å høre!  :) Gratulerer med gutten som kommer!!

[;)]

Gratulerer så mye med gutten

Kjempemorro å høre! Gratulerer så mye med prinsen![:D]

ORIGINAL: dua

Kjempemorro å høre! Gratulerer så mye med prinsen![:D]

Signerer

å så flott!!!gratulerer!!!!!

Tusen takk allesammen. Har surfet litt på nettet i dag og beundret søte små lyseblå klær. Vi har jo ikke så mye av det fra før, har liksom blitt mest rosa og blonder selv om vi har noen lyseblå klær også[;)].

Tror jeg må en tur i morgen og kjøpe en lite lyseblå body og en lyseblå strømpebukse til å ha under hentesettet jeg holder på å strikke. (helt hvitt)

GRatulerer med guttebebis[:D][:D][:D]

ORIGINAL: tvilling38

Jepp det kan en trygt si. Har en del nevøer og jeg sliter virkelig hver gang jeg skal kjøpe klær i bursdagsgave eller til jul. ALT er mørkebrunt, mørkegrønt, grått og marineblått. Er det hvitt på klærne så er det helt skittenhvitt. Hvorfor kan ikke gutteklær være litt lyse og glade i fargene?

Sliter også en del med alle armyklærne de skal ha på små gutter. Håper vi ALDRI får kamuflasjefargede klær til gutten (ikke før han evt. begynner å gå på jakt)

Gratulerer så mye med gutten ja!

Skulle sett voksiposen vår du da..er kamuflasjemønstrete[;)] (var eneste de hadde igjen på salg)

Hadde nok fått bakoversveis av den ja[:D]. Vår er klassisk mørk grønn med "skotskrutet" flanell inni. Må kjøpe nytt trekk, da Max (hunden vår som døde i vår) tygde sundt trekket i vinter. Heldigvis var det bare trekket og ikke selve dynen som fikk kjenne de skarpe tennene. Så nå må jeg se om jeg ikke kan få akkurat samme trekk. Har akkurat samme farge som vognen[:)] og det er viktig for mor[;)]

Gratulerer og velkommen i gutteklubben[:D][:D][:D]

grattis med gutte babyen[:D]

Gratulerer, og velkommen i klubben bår! hehe [:D]

Back
Topp