en til, hva nå?

Traktar

Forelsket i forumet
og da tenker jeg på utstyr. gutten vår vil være ca 2 år og2 mnd når gullet i magen blir født.. hvor sannsynlig er det at gutten min da er ferdig med sprinkelseng, vogn osv? :) tvillingvogn? han er ganske flink til å gå mye tur selv nå men.... noen som har erfaringer med dette?

er 2 år mellom de 2 minste her og utfra mine erfaringer så ville jeg ha hatt søskenvogn. barna her har fått stor seng når de har vært 1,5-2 år så sprinkelsenga var ikke i bruk da mini kom.

Det blir ca 2 år og 2 mnd forskjell her.

Hn har fått stor seng for noen mnd siden.
Og vi kjøpte brukt tvillingvogn.

Her er det 2 år og 7 mnd i mellom ungene. Største jenta fikk stor seng når hun var 2 år, så da kunne broren overta den når han kom. Jeg kjøpte brett til å sette på vogna jeg så hun kunne stå på det til å fra bhg.

Vi har 2 år og 3mnd mellom guttene og han var godt etabelert i storguttseng og slutta å sove på dagtid.
Kjøpte søskenbrett til vogna og vil på det stekrkeste anbefale det.. Trenger ikke søsken/tvillingvogn da[;)]

ORIGINAL: Krølle_

Her er det 2 år og 7 mnd i mellom ungene. Største jenta fikk stor seng når hun var 2 år, så da kunne broren overta den når han kom. Jeg kjøpte brett til å sette på vogna jeg så hun kunne stå på det til å fra bhg.

nesten samme her, men hun fikk stor seng når hun var 2 år og 4 mnd ca. søskenvogn fikk jeg men fikk aldri bruk for det. Minste jenta overtok sengen hennes når hun ble født. ståbrettet var gullverdt og det bruker vi en del enda, feks på lange dager i dyreparken ol.

Back
Topp