En tanke når det gjelder merking av klær.

Noen ganger har jeg strøket ny lapp over...eller bare latt det "gamle" navnet stå, fordi alle i barnehagen vet hva ungene mine heter

Men når jeg bestillte opp nye lapper nå, så valgte jeg kun å ha etternavnet på lappene

ORIGINAL: hirly

Står stille for meg nå.. hva er taggits?

http://www.namnband.se/vavda.php

Det er taggits, bruker bare sånne jeg, fordi jeg synes det blir for klussete og skrive flere ulike navn i klærne, og strykelapper funka heller dårlig og sette en ny oppå en gammel, ramler jo av etterhvert.

Og hvis man flytter og må bytte barnehage eller hvis det er utbytting av de ansatte i bhg:n så funker det jo ikke helt med storesøsters navn, heller ikke med etternavn hvis det er en stor bhg hvor flere har samme etternavn.

er det toll på de der taggitsene... tenkte å teste det ut til mine 3 barn, men blir jo svindyrt hvis jeg må betale toll i tillegg...

ORIGINAL: *Aulile*

er det toll på de der taggitsene... tenkte å teste det ut til mine 3 barn, men blir jo svindyrt hvis jeg må betale toll i tillegg...

Her er en norsk side
http://www.sabo.no/produkt/tilbudspakke--navnelapper-med-taggit-59.aspx

De er helt supre! Spesielt på hjemmestrikk :)

ORIGINAL: Fragle1

Her er en norsk side
http://www.sabo.no/produkt/tilbudspakke--navnelapper-med-taggit-59.aspx

De er helt supre! Spesielt på hjemmestrikk :)

Takk[:D] da har jeg bestilt! :D

men hva mener du med hjemmestrikk?

Mener hjemmestrikka klær :)
Hjemmestrikka klær har ingen lapper man kan skrive i, spesielt da syns jeg Taggits er supert :)

ORIGINAL: Tjukkebollen

ORIGINAL: Mrs Lutz

ORIGINAL: Burger

du kan jo bare skrive etternavnet [:)]
det er no dritt når man jobber som vikar, eller nettopp har begynt. samme med søskens navn.

Enig.... Hilsen ei som jobber i bhg [:)]

Ikke enig.. Hilsen ei som også jobber i bhg [:)]

Ikke enig jeg heller!
Å ha søskens navn i klærne er null problem![:)]
Og om det begynner noen nye i barnehagen eller vi har vikarer så er det bare å spørre noen av de andre ansatte[;)]

Hjemmestrikka klær har ingen lapper man kan skrive i, spesielt da syns jeg Taggits er supert :)

jaaa det er ekstra kjekt ja. trodde du mente de solgte noe hjemmestrikk hehe

jaaa det er ekstra kjekt ja. trodde du mente de solgte noe hjemmestrikk hehe

Åja, hehe!
Nei, så vidt jeg kan se går det kun i merkelapper ;)

Her skrives bare etternavnene, og mitt mobilnummer. Skriver på vaskelappen med tusj.

De som arver får rive av lappen og stryke lapp på da vel...

Her blir lillesøster å arve klær etter storesøster, men de kommer til å gå i samme bhg, og jeg kjenner de fleste som jobber der og ene tanta mi jobber der, så tror ikke det skal bli noe problem for oss ihvertfall.. Om så stryker jeg bare en ny lapp over den gamle eller noe..

Når ho begynte i barnehagen så ga de meg tips om å kun skrive etternavnet (så sant det ikke var flere barn med samme etternavn). Sånn vi merker kun med etternavnet. Så hvis ho en gang får ei lillesøster så er det jo bare å arve.

Back
Topp