En svak positiv ?

C

Creazymamma212121

Guest
Hei jeg har hatt samleie 2 dager før 1 dag før og 1 dag etter eggløsning, nå er det 4 dag etter eggløsning og idag, har æ hatt noe brunn utflod (veldig lite) så tenkte jeg å teste meg selv og det er svaret jeg fikk var ikke klart, det var en svak rosa strek som forsvant etter 10 min .
 
Tror ikke det er mulig å få positiv test så tidlig etter eggløsning. Du kan jo ha hatt eggløsning tidligere enn du tror? Eneste måten å få et sikkert svar er nok dessverre å vente et par dager og ta en ny test :)
 
Tror ikke det er mulig å få positiv test så tidlig etter eggløsning. Du kan jo ha hatt eggløsning tidligere enn du tror? Eneste måten å få et sikkert svar er nok dessverre å vente et par dager og ta en ny test :)
Er så spent !!! Får dessverre ikke til å legge ut bildet av testen .
Det som er rart at natt til 25 hadde jeg smerte på høyre siden av magen på en måte eggstokken og 24 var eggløsningsdagen i følge kalenderen min
 
Er så spent !!! Får dessverre ikke til å legge ut bildet av testen .
Det som er rart at natt til 25 hadde jeg smerte på høyre siden av magen på en måte eggstokken og 24 var eggløsningsdagen i følge kalenderen min
Hvis du hadde eggløsning 24.04, så burde det være mulig å ta en graviditetstest nå? Trodde du sa det var 4 dager siden EL ;)
 
kanskje jeg må registrere meg ? For å få lov å legge ut bilder ? Er det gratis eller betaler man noe for dette. ?
 
Fire dager etter eggløsning er det nok ikke mulig å påvise graviditet.
 
Back
Topp