en strek er en strek

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
jeg er alltid den som svarer en strek er en strek på et innlegg hvor noen lurer. på vei hjem fra jobb i dag MÅTTE jeg stoppe innom apoteket. IKM om tre dager, så det var vel i drøyeste laget og teste etter en halv liter med farris, men kunne ikke dy meg. og nå sitter jeg her med en clearblue plus med verdens svakeste strek... men jeg ser da en strek... det kan jo ikke bare være en ønske strek... Ville du tatt en billig strimmel i morgen tidlig eller ville du venta til torsdag?

OI...en strek er en strek...MEn ikke for og skuffe deg men jeg tester aldri med clearblu igjen for di er kjent for disse "falske" strekene sine.... Di er smale men di er der og er ingen skygge og dem er farget...skikkelig juks...

Test med en billig strimmel ikveld og i morgen tidlig...Hadde jeg gjort i fart vet jeg om jeg hadde hatt.... :D

Takk for svar! har aldri stolt på andre enn clearblue før jeg, men alle erfaringer er jo viktige;)

Så spennende :D

Om du ikke klarer å vente til IKM så fyr av en strimmel imorgen tidlig :) Lykke til, krysser fingre for deg ;) 

(jeg hadde ikke klart å vente, hadde sikkert fyrt av en strimmel allerede ikveld :p) 

Hehe lett å tvile når man plutselig sitter der med en supersvak strek. men som du selv sier så er jo som regel en strek en strek! Ville likevel testetigjen med annen type test jeg ;-)

Jeg har dårlig erfaring med cb pluss. Svi av en billigstrimel i morgen du:-D Så spennende, tvitvi.

Takk- gleder meg til i morgen- men billigtestene står det jo at de skal brukes dagen etter ikm.... Herregud såååå lang denne uka er!!! Takk for alle svar!

jeg testa 5 dager før ikm på billigtestene og fikk to tydlige streker, men noen dager etter ikm var den knallsterk.

Jeg testet over en uke før ikm og fikk svake, tydelige streker :) Kjør på! :-D

Jeg har testet med billigstrimmel 10 dpo og klar positiv:) Kjør på:)

Hadde villet ventet 2-3 dager på morgenurin og sett om streken er blitt sterkere. Jeg fikk svak på clearblue sist, og så neg noen dager senere på billig test. Krysser fingrene for deg!

NegatIv på billistrimmel i dag morges, så det var kanskje en ønske strek..... menikm er ko ikke før fredag, ingenting er sikkert før tanta uteblir....

Back
Topp