En stor overraskelse!!

Supert at duotesten ikke avdekket noen stor risiko for det man tester for! Godt med alt man kan glemme. Du har uansett mer enn nok å bale med hva gjelder problemstillinger, Chuma, og det eneste jeg kan gjøre er å fortsette å krysse alt jeg eier og har for deg og den lille spiren. Håper av hele mitt hjerte dette skal fortsette like bra fremover tross de store blødningene du går med. Selv hadde jeg vært et nervevrak, så jeg kan ikke annet enn å bøye meg i støvet for hvordan du takler dette! :notworthy Maken til dame har jeg aldri hørt om. Jeg er rett og slett stum av beundring!

Ingen enkel situasjon dette med blodfortynnende, hvorvidt du skal fortsette som nå eller endre dosering. Uff, det er i slike situasjoner man ønsker seg akkurat den nøyaktige beskrivelsen basert på erfaringer fra et stort antall lignende tilfeller. Samtidig, heldigvis er det jo ikke såååå mange som opplever det samme som deg. Lykke til med valget, uansett hva du ender opp med, Chuma! Spiren din skal fortsette å vokse seg stor og sterk i uker og måneder fremover! :Heartbigred

Jeg har startet en dagbok inne på september 2014 nå. Der kommer jeg til å oppdatere etterhvert - forhåpentligvis blir det hendelsesløst og svært lite spenning og dramatikk! Men koselig om de som er interesserte kikker innom uansett!

Jeg vil nok en gang ønske alle dere her inne all mulig lykke til på veien mot svangerskap og foreldreskap, jeg unner dere alle å nå dit og få drømmen deres oppfyllt!!

Titter innom med lykkeønskninger og for å si at jeg har deg og lille spire i tankene hver dag :) <3

Back
Topp