en stor dag

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
jippi!!!!!!!

i dag er jeg halveis!!  synes det er en veldig stor dag for meg[:D]  etter mnd med oppkast og dritt og nå er jeg i topp form og jeg er halveis

ja veit det[:D][:D][:D] er det ikke topp

er ssååå glad i dag

ORIGINAL: chello

Er og halveis i dag og ingen tegn til kvalmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er kvalme fri og frisk og rask!

ENDELIG ER VI HALVEIS LISA!!!!!

Jeg er oxo litt over halveis.. Men jeg har absolutt tegn til kvalme..Går til kontroll 1 gang i uken.. Å legen vurderer fra gang til gang om jeg skal legges inn på sykehuset.. For å få slappet av og få intravenøst..
Håper det gir seg snart..Hadde den fine dagen på søndag og trodde jeg var kvitt det..Men nå har det kommet tilbake for fult[:'(][:'(]

Jeg er også halvveis[:)]
siden jeg begynte å merke spark har småen sparket meg nesten halvt ihjel og det er litt ubehagelig synes jeg. også mye plaget med luft i det siste.men skal til jordmor imorgen så da får vi høre med henne.

Håper deb resterende tiden går like fort som dette. Er så glad og fornøyd for tiden...Våren er kommet endelig og det er sol og knallblå himmel....Loves it[;)]

ORIGINAL: Tvilling74

Er og halveis i dag og ingen tegn til kvalmen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er kvalme fri og frisk og rask!

ENDELIG ER VI HALVEIS LISA!!!!!

Jeg er oxo litt over halveis.. Men jeg har absolutt tegn til kvalme..Går til kontroll 1 gang i uken.. Å legen vurderer fra gang til gang om jeg skal legges inn på sykehuset.. For å få slappet av og få intravenøst..
Håper det gir seg snart..Hadde den fine dagen på søndag og trodde jeg var kvitt det..Men nå har det kommet tilbake for fult[:'(][:'(]

TROR DERE IKKE JEG LÅ Å ROPTE PÅ ELGEN OVER DASSEN I DAG[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Ja vi er jammen med heldiige Chello...[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

jeg skulle trengt et lengre opphold på sykehus jeg jallefall... hadde vært herlig å slippet unna stresset.....

Ja det er sikkert værre for deg siden du har barn fra før..Her er det jo bare meg og samboeren da..
Så heldigvis ikke noen barn å ta hensyn til..
Vi får legge oss inn begge 2 tror jeg.. Trenger å få slappet av..Føler jeg må gjøre ting hjemme siden jeg går hjemme hele dagen..Men det er jo en grunn til det da.. Så jeg får slenge meg litt på sofaen å slappe av litt nå..

Back
Topp