En spire

det var veldig fint.

Vakkert!! [:(]tårene triller[:(]

Utrolig vakkert og rørende dikt! [:)][:(]
Syns det er godt gjort av deg og sikkert veldig bra for deg også, å kunne sette ord på følelsene dine. Stå på! *klem* [:)]

Utrolig fint Jannicke. Sitter her med en tåre i øyekroken.

Så trist[:(], men alikevel kjempefint skrevet[:)]

Kan ikke fatte hvor vondt det er og miste sin kjære baby, men sender deg mine tanker og feller en tåre for det vakre diktet. Du er så utrolig sterk du.
Klem

Kjære Jannicke T.

For et nydelig dikt du har skrevet. Det var veldig rørende[:(]
Du skal vite det at her i babyverden kan du snakke med oss
om alt. Vi er her for deg,uansett hva det er. Tusen takk for
at du deler dette med oss.

Klem Tine mor.

kjempe nydelig skrevet.
klem

ORIGINAL: arve

Fantastisk skrevet Jannicke. Jeg visste faktisk ikke at det bodde en liten dikter i min datter. Du overrasker stadig din gamle far. Og til alle andre som er inne og leser her; jeg (og kjærringa) er mektig stolte av vår "lille jente" som takler tingene på den måten hun gjør. Vi er utrolig heldige som har en slik datter og håper flere blir som henne.
Pappa

Skjønner godt at dere er stolte.. Jannicke er fantastisk sterk.. Styrken hennes rører ved oss gang på gang.. Dere har gjort en god jobb med henne[:)] *klem*

ORIGINAL: arve

Fantastisk skrevet Jannicke. Jeg visste faktisk ikke at det bodde en liten dikter i min datter. Du overrasker stadig din gamle far. Og til alle andre som er inne og leser her; jeg (og kjærringa) er mektig stolte av vår "lille jente" som takler tingene på den måten hun gjør. Vi er utrolig heldige som har en slik datter og håper flere blir som henne.
Pappa

Dere har virkelig gjort en fantastisk jobb med Jannicke, det er nok ikke mange som hadde klart å takle dette på samme måte som hun gjør. Det at hun er så sterk som hun er viser bare hva slags foreldre hun har.
Jeg vil nok tro at Jannicke er mektig stolt over dere også.
Håper jeg og gubben klarer å bli like gode foreldre for vår Sander som dere er for Jannicke...

Så trist og så vakkert! trillet mange tårer her:..... Klem

Virkelig nydelig! Sitter her med tårer strømmende... veldig trist, men godt at du klarer sette så godt ord på det!

Utrolig nydelig skrevet!! Ble så rørt jeg nå...

Jeg blir så utrolig rørt..........[:(][:(][:(][:(][:(]

Så nydelig dikt, men ufattelig trist.......

Har vært borte litt så jeg hadde ikke fått med meg denne tråden...
Blir så trist,men samtidig så utrolig rørt av det vanvittige motet ditt..
Tenker på dere hele tiden[:)]

Så flink du er!!! Det var kjempefint! [:)]

Åh..det var nydelig! Nå blei det en del tårer her!

Klem, M

Utrolig flott skreve men veldig trist [:(] [:(] [:(] [:(]

Back
Topp