En som er sjalu på dere jenter!

Qvini

Glad i forumet
Haha jeg sitter vist alltid med mobilen i hendene å er inne på dette forumet ifølge samboeren! Har babyer på hjernen ifølge han - jobber med unger, leser om babyer, og er på forumet! Haha han var nettopp veldig oppgitt! :) :) :) jaja han gidder ikke å prate om det så ofte jeg har behov for det- så han får nok bare leve med det ;)

Haha, er nok ikke så lett for han å henge med i svingene ;D Ganske naturlig at vi interesserer oss litt ekstra om hva som skjer med kroppen vår :P

Samboeren min lo av meg også her i går kveld når jeg bare MÅTTE inn og sjekke forumet før jeg la meg for å prøve å sove :P

Han er dog begynt å prate mer om det spørr hvordan det går med meg og er bekymret! :D i tillegg går setningen: begynt å få tjokkemage du da :-D med ett glis rundt munnen stadig når vi er alene! :)

Hehe, blir vel sånn, dette blir jo ganske altoppslukende merker jeg :D

Forumet er ganske fint for å få meg til å snakke om graviditeten med mannen. Snakker om det som opptar meg også her inne.

Dette er min andre gang, og hans første. Så han blir litt mer involvert merker jeg nå. Ellers hadde jeg vel ikke snakket om sa frykt og mat restriksjoner mm.

Mannen min forklarte det at han ikke kom til å skjønne så mye nå før ungen blir født, men at han forstår hvorfor jeg gjør det jeg gjør, og han er overlykkelig for at han skal bli far :) han kysser magen min nesten hver dag, noe som er utrolig søtt :D

Back
Topp